HALLO
Is er interesse in het virtueel maken van onderdelen van een assemblage (tijdwinst?, vloeibaarheid van het model?regeneratie)?
HALLO
Is er interesse in het virtueel maken van onderdelen van een assemblage (tijdwinst?, vloeibaarheid van het model?regeneratie)?
Ik gebruik het voor onze motorreductoren omdat ik uit de bibliotheek kies voor een type MR en vervolgens de aanduiding ervan aanpas om het vervolgens op te halen via onze ERP.
Geen zorgen over zwaarte of regeneratie, in principe komt het neer op hetzelfde als het maken van een redding, behalve dat het onderdeel alleen in de montage wordt opgeslagen. De enige beperking die u moet vinden, is dat als u dit virtuele onderdeel in verschillende assemblages wilt gebruiken, het beter is om niet virtueel te zijn en op te slaan.
EDIT: het gewicht van het onderdeel is inbegrepen in de montage, maar het is sneller dan het maken van een opgeslagen kopie als.
Hallo
Ik weet niet of het virtueel maken van de munten je tijd bespaart, omdat het een functie is die ik niet gebruik. Maar als je echt tijd wilt besparen op vloeibaarheid en regeneratie, doe ik het zo en het werkt geweldig:
http://www.lynkoa.com/forum/tôlerie/solidworks-tolerie-liste-des-pièces-soudées
Hallo
Het gebruik van virtuele onderdelen is niet om een assemblage te verlichten, het is om prototypes te maken, om het ene idee te verkennen in plaats van het andere terwijl je de 2 delen hebt.
Moge de kracht met je zijn.