Zoals mijn collega's al zeiden, is het eerste beeld gemaakt van realview, met de berekende schaduwen en omgevingsocclusie die je in 2012 niet hebt. Als deze functies niet beschikbaar zijn op uw computer, komt dit omdat uw grafische kaart dit niet ondersteunt.
@+
Edit: trouwens, als je naar je grafische kaart kijkt is het een Gamer kaart en geen professionele 3D kaart dus niets verrassends
Om iets preciezer te zijn, de echte weergave is een functie die normaal gesproken in solidworks kan worden geactiveerd dat als je een NVIDIA QUADRO-stijl Pro-kaart hebt, ik weet het equivalent bij AMD niet... Anders heb je geen toegang tot deze functie.
Als je geen pro-kaart hebt, kun je de beperking omleiden met behulp van het "realhack" -bestand zoals vermeld @Bart in zijn link, er zijn ook andere links in zijn nogal wat die je naar de Grabcad-site leiden ...
Zelfs een Quadro 1000 is RealView-compatibel, maar dat gezegd hebbende, persoonlijk gebruik ik het niet meer dan dat, gewoon van tijd tot tijd om een snel overzicht te hebben, omdat het middelen kost en hoe complexer je assemblage is, hoe meer het zal terugbrengen ...:) Anders vind ik dat je heel weinig RAM hebt, 4 GB voor ontwerp en rendering lijkt het me echt het minimum stict ...