Als u zich in de bedrade modus bevindt, moet u een geschikte achtergrond in HDI gebruiken of de achtergrond helemaal niet plaatsen.
Ik begrijp niet waarom je een clipping wilt doen, want hoe dan ook, in PV360° kun je geen wireframe-modus doen omdat je alleen oppervlakterendering hebt.
Aan de andere kant, in solidworks, als je geen achtergrond plaatst (geen schaduwen enz... of een groen scherm als je in een andere software wilt werken, het werkt prima met een screenshot met externe software zoals screenpresso of Snagit 10.
Kijk naar de bijlage en laat me weten of dit in de buurt komt van wat je probeert te bereiken.
Bedankt voor het antwoord, maar ik vind het moeilijk om mezelf ^^ uit te drukken.
Vandaag doe ik dit en ik krijg hetzelfde resultaat als jij.
Ik heb een grote hoeveelheid bijgesneden wireframe te maken, ik zou graag willen proberen om een beetje tijd te besparen in het proces, en indien mogelijk aan kwaliteit te winnen.
2 mogelijkheden: - een afdruk starten met een "virtuele" printer zoals PDF Creator (die vele andere formaten dan pdf kan produceren); - maak bestand/opslaan als (u kunt kiezen voor GIF/JPEG/PNG).
Hallo, ik begrijp niet waarom je een MEP niet op een leeg vel papier doorneemt en het vervolgens opslaat in PDF of JPEG zoals hierboven vermeld.
Door over te stappen op een MEP krijgt u de beste kwaliteit, ongeacht de gebruikte schaal.
En voor een beter resultaat in PDF controleer ik in Pagina-instelling, Hoge Kwaliteit + A3, maar wees voorzichtig met het simpele feit dat u Hoge Kwaliteit controleert, het genereren van de PDF kan enkele minuten duren. (het hangt allemaal af van de pc)
Persoonlijk gebruik ik Cute PDF Writer, ik merkte dat ik betere resultaten had dan PDFcreator