Realistische weergave voor studentenversie van Solidworks

Ik vraag me af of het probleem niet bij 3D Interconnect ligt?
Probeer het uit te schakelen door dit vakje uit te vinken:

1 like

Sbadenis, mijn stukken bevatten alleen volumelichamen, maar het is waar dat ik stenen aan de sieraden heb toegevoegd (die ik heb gedownload), en ik geloof dat er oppervlaktefuncties zijn. Denk je dat dat het probleem is?
Ik zal ook proberen het te converteren naar xt, wat is dit formaat?

Stepbeno, ik zal ook kijken naar deze 3D interconnect, bedankt voor deze track :wink:

1 like

De Xt is de parasolid motor (Siemens) achter SolidEdge, SolidWorks en Topsolid zie andere software.
De stap is beter bekend, maar de 2 worden zeer goed geëxporteerd en geïmporteerd in SW naar SW.
Probeer desnoods je steen in de verwijderstatus te zetten om te zien of het werkt, als dat het geval is, zijn het jouw steen of stenen die de export blokkeren.

Oké, ik zal dit allemaal proberen en ik zal het je vertellen :slightly_smiling_face:

Het werkte! :partying_face:

Het is inderdaad de 3D-interconnect die het probleem was voor de stapbestanden, bedankt stefbeno!
En nikkel voor de xt, met of zonder 3D-verbinding, het werkte goed, bedankt sbadenis!
Aan de andere kant zorgde het er niet voor dat ik er goed uitzag, maar ik kan me voorstellen dat het niet erg ingewikkeld zal zijn om het weer aan te trekken

Ik kan niet wachten om dit allemaal in de schoolmachines te kunnen stoppen, heel erg bedankt voor jullie hulp en geduld :pray:

3 likes