Leeg weergegeven

Hallo

Mijn vraagje van de dag (op een dag stop ik met p^romis ^^). Ik wil graag een complete set renderen, ik plaats de onderkant van mijn scène op het laagste oppervlak (ik probeerde te verschuiven om te zien of dit niet het probleem was)

.

Om dit te doen, heb ik aan elke kamer een materiaal toegewezen (zelfs een  deel met een familie van kamers om de kleur van de knop in configuratie te veranderen), een camera geplaatst zoals het hoort. Dus ik begin met renderen...... En daar magie, ik heb een weergave van mijn lege scène :(.

Ben je dit probleem ooit tegengekomen? (mijn hervatting van SolidWorks is moeilijker dan ik dacht ^^) Bedankt door Azvance :)

Heb je de weergave van de hele scène? Ik had al een probleem waarbij ik een lege scène renderde, maar ik realiseerde me dat het in feite slechts op een klein deel van de scène werd gerenderd (zoals slechts 1/8 van het scherm in een hoek, waar geen spoor van de kamer is). Probeer je deel dat het hele scherm in beslag neemt te plaatsen om te zien of dat het is (in dit geval heb je een beetje rendering die verschijnt).

Aan de andere kant weet ik niet meer hoe ik dit probleem heb opgelost... Door te prutsen met de parameters zeker:)

1 like

Hallo

Is het mogelijk om je  munt te geven zodat ik 's middags kan kijken??

Moge de kracht met je zijn

1 like

Zie deze tutorial voor de renderings

https://youtu.be/lhZ_w4v4rCQ

Daar vindt u alle gegevens die u moet renderen 

@+ ;-)

1 like

Hier is het OBI WAN-bestand :).

Martvy:

Ik heb het verplaatsen van het rendergebied getest, niets helpt, en ik ben het probleem al tegengekomen, lijkt mij, 2 jaar geleden, en ik moest rommelen zonder te weten wat ik aan het doen was ^^, ik probeer mijn methode te veranderen en neig meer naar methodische oplossingen waardoor ik geen ^^ meer problemen heb.

bouton_lumineux.sldasm
1 like

Soms wil je zelf een vintage arcadekast maken, houd deze opzij in de map ^^

Domme vraag, is het niet een probleem van een slecht gepositioneerde achtergrond?

En je zou je achtergrond (voor je kamer) en je kamer erachter hebben?

Welnu, na het opnieuw opstarten sinds gisteren en het verplaatsen van de kamer in alle richtingen, blijkt dat het probleem zich niet meer voordoet.

Tijdens het testen van de weergave had ik net een gerenderde versie van mijn kamer vanwege de offset (ik had het gedaan om te testen) van de vloer van mijn podium. Dus het probleem kwam waarschijnlijk uit mijn scène en ik weet niet waarom...

Hier is het visuele:)

Trouwens, een klein vraagje over de MATERIAL VISUALS:

weet je waar ik textuurbasissen kan vinden die een aanvulling vormen op de basisbasis in Solidworks?

1 like

zie hier het is in principe  dezelfde motor voor SW renderings

http://frenchrhino3d.com/ressources/ressources.php?cat_materiau_choix=&cat_plugin_choix=

@+ ;-)

Voor texturen kun je elke textuur plaatsen, je hoeft alleen maar een textuur met een goede resolutie op Google te downloaden. Wanneer u vervolgens de textuur rendert en toepast op uw stuk, biedt solidworks u de mogelijkheid om het in zijn formaat op te slaan, zodat u het aan de rechterkant tussen alle andere vindt.

Het is aan jou om het daarna deze kenmerken te geven (schittering, transparantie, reflectie...).

Trouwens, ik laat de anderen er baat bij hebben, ik was het nog nooit tegengekomen tijdens mijn laatste onderzoek, maar ik vond een site van een phtograaf die naar ik aanneem een aantal van hen gratis online zet (er zijn er zeker geen miljoenen), en voor velen denk ik dat ze zijn geretoucheerd om ze te kunnen dupliceren.

http://www.c4d-jack.de/site/en/srt-part-2.html

Vriendelijke groeten.

2 likes