Hallo
Ik wil graag bestanden op een computer hernoemen met behulp van een teller in projectManager. Ik hernoem de verschillende onderdelen op de volgende manier: "Opdrachtnummer"-"Machinenummer"-"P of A of S" (afhankelijk van het bestandstype)-"Teller P of A of S". Ik merkte echter na tests dat de meters zich niet gedroegen zoals ik wilde. Inderdaad, ondanks de wijzigingen van het bedrijfsnummer en het machinenummer, blijft de teller hetzelfde, terwijl ik zou willen dat deze opnieuw op 0 wordt opgestart zodra ik een van deze twee nummers verander. Is dit mogelijk? (Ik wil ook voorkomen dat ik een nieuwe teller maak met een nieuwe letter voor elk cijfer).
Vriendelijke groeten
U begint met het maken van uw hernoemingsregel met "Dealnummer"-"Machinenummer" - voor de P, A of S maakt u 3 andere regels die de tekens P, A of S toevoegen, en voor de teller een regel van + die uw verhoogde nummer toevoegt.
Om dit te doen, klik je op het wiel in 1, vervolgens maak je je teller in 2 en ten slotte zet je bij elk nieuw te kopiëren project je je startwaarde terug naar 0 in 3

1 like
Hallo
Helaas loste dit mijn probleem niet op. Ik vergat één punt te noemen . Inderdaad, ik gebruik SmartProperties om mijn kamers te nummeren met een teller. Ik moet in de Smart het dealnummer en het machinenummer aangeven, zodat er een P-, A- of S-meter ontstaat die specifiek is voor deze nummers (bijv. 190000-100-P047). En ik zou graag willen dat ProjectManager of bijvoorbeeld ik hernoem een machine naar 190000-100-...., dezelfde teller gebruikt om geen duplicaten te hebben. Het zou me ook in staat stellen om te weten wanneer ik onderdelen aan een gerenommeerde machine toevoeg, dat de teller weet vanaf welk nummer hij het moet overnemen. Je kunt mijn P-teller setup hieronder zien.
Vriendelijke groeten

Dit is haalbaar omdat we in Project Manager de ID van de teller ophalen die we in Smartproperties gebruiken en de nummering stapt met continuïteit in de een of de ander.
Aan de andere kant wordt onze teller PI of AS genoemd in Smartproperties (geavanceerde teller) en <teller IDxxxxxx> in Project Manager om de teller-ID op te halen die u nodig hebt:
- Kijk in SmartProperties voor de locatie van je meter (zie afbeelding hieronder, kader in rood)

Open deze teller (SmartProperties_Increment.xml) en kijk naar de waarde van de teller-ID die overeenkomt met de naam van uw teller. (zie voorbeeldafbeelding hieronder PI = tellernaam in mijn smartproperties en in Project Manager heb ik:<Teller|ID419350993954>)

Aan de andere kant kan het voor u die vaak van meter wisselt, pijnlijk zijn. We veranderen de teller niet voor elk bedrijf of elke machine, het is een teller voor alle onderdelen, assemblages...
En de naam van machines en bedrijf is zojuist toegevoegd in het titelblok met Integratie.
1 like
Dank u voor uw hulp. Ik heb de teller (SmartProperties_Increment.xml) gevonden, maar zoals je hieronder kunt zien, heb ik verschillende "sub-tellers" in dezelfde id. Is het mogelijk om een bepaalde op te halen in ProjectManager, bijvoorbeeld 190000-100 met de waarde 163 om een machine te hernoemen vanaf dat nummer. Op dit moment, zoals je op de foto kunt zien, is ProjectManager bezig met het verhogen van een "sub-teller" die het automatisch heeft gemaakt met de naam "-".

Op onze snelheidsmeters hebben we niet automatisch maar geavanceerd geselecteerd en misschien verandert dat alles.
Ik denk dat je een ticket moet maken bij de hotline om een nauwkeuriger antwoord te krijgen, want dan kan ik je niet meer antwoorden.
En deel dan het juiste antwoord met ons!
1 like