Een van onze klanten wil een 3D-bestand van onze producten om ze in hun assemblages te integreren.
Tot dusverre goed. Het maken van een RWZI van een assemblage is eenvoudig. Maar wanneer de client het bestand met SW opent, worden alle bestanden in de assembly + het ASM-bestand opnieuw gemaakt. Om dit te verhelpen, leg ik de montage vast als een onderdeel en vervolgens als een stap.
Maar ik zie in de boom dat de blokjes van de munten de naam van de munten hebben plus andere aanduidingen die ik niet aan de klanten wil geven.
Vraag: is het mogelijk om deze blokken te hernoemen (bijvoorbeeld door een macro) zonder met de rechtermuisknop te hoeven klikken, eigenschappen te gebruiken en de naam met de hand te wijzigen?
Een generieke naam als Piece+N° increment past heel goed bij mij.
Waarom maak je geen afhaalcompositie om alle stukken 1,2, 3, 4 te hernoemen... of op een andere manier en vervolgens de nieuwe vergadering in de kamer en vervolgens gedeeltelijk vastlegde.
na verschillende tests kunt u uw assemblage opslaan in .prt, dan slaat u deze op in STEP nadat u uw STEP hebt geopend en u kiest de STEP als bestandstype, dan gaat u naar de openingsoptie en schakelt u "meerdere lichamen importeren als onderdelen" uit, dan registreert u deze opnieuw in STEP en daar zal er geen informatie meer zijn over de onderdelen van de ASM. Ze worden geïmporteerd1 enz. genoemd... Het zijn verschillende manipulaties, maar het is nog steeds minder ingewikkeld" dan het hernoemen van alle onderdelen...