Hallo
@sjoty_TRI toen ik het voor de eerste keer gebruikte, zat ik op een portaal-pc met een 2-coreprocessor,
voor de scan heb ik een tabletversie, dus deze is aangesloten op de tablet, en wanneer ik de scan doe, heb ik de gescande stekker op de tablet,
hierdoor kan ik scannen door te bewegen, er is een ondersteuning meegeleverd om het aan te passen aan een tabletversie PC of een Ipad-versie tablet
Om het te gebruiken waar je de software nodig hebt die in hun documentatie wordt aangegeven, wanneer je de scanner ontvangt als ik het me goed herinner, heb je alle informatie over wat er moet worden geïnstalleerd.
De scan wordt bijna direct getranscribeerd op de Skanect-spreuk, waarna je deze direct naar STL kunt exporteren
Aan de andere kant, degene die ik echt allemaal op de mm heb gescand, dus er was veel geometrie die rekening houdt met, tot aan een baardhaar, of een plooi van kleding, een overhemdknoop, enz...
Voordat je begint met scannen moet je een van de 3 varianten in het Skanect programma kiezen , of je scant een klein object, een object of een persoon, je kunt ook een hele kamer van 6m x 6m scannen... Aan de andere kant, voor zover ik weet, heb je op de Ipad-versie iets meer keuze dan op de pc-versie, ik denk dat het op hun site te zien is
Aan de andere kant zag ik dat ze een nieuwe versie hebben, ik ken helaas niet de nieuwe functies van de nieuwe versie van de scanner en de software
Ik blijf beschikbaar in geval van vragen