Informatie over Minolta Vivid 910 3D-scanner

Ik zou informatie nodig hebben over deze tool: Konica Minolta Vivid 910 3D-scanner.

- Kunnen we het bedienen met een andere software dan die van de "Polygon editing tool" builder?

- zo ja , kan het dan zonder geheugenkaart rechtstreeks vanuit een andere software zoals "Geomagic", "Rapidform" of "Polyworks" worden bediend met behulp van de parallelle poortkabel?

Op de kans als iemand weet hoe onderdelen zoals accessoire lenzen te krijgen, laat het me weten.

Alle praktische informatie of feedback zou nuttig voor mij zijn, bij voorbaat dank.

goed... hoe meer het gaat, hoe meer ik erin geloof ... ;)

Ik heb het onderwerp dit weekend gekrast!

Ik heb dus een SCSI 2 kabel en een PCI/SCSI 2 kaart nodig, dit alles op een oude 32 bit PC met XP.

Ik vond een kaart die zou blijven plakken (Adaptec 2604), om te weten of het compatibel zal zijn met de scanner ...

Het is niet gewonnen.

Nou, het is de mega m...

Geen toegang tot de scanner met Geomagic.
Na het branden van de pentium 4 van mijn freesmachine (handling error) kon ik eindelijk de installatie monteren op een nieuwe oude PC met de juiste output kaart.
Dat lijkt te werken, de scanner wordt herkend door de PC.
Eerste probleem, geen piloot! Ik denk dat dat is wat vastzit. Dus het vertelt me dat het apparaat slecht is geïnstalleerd.

Voor Geomagic vond ik de plugin, ik installeerde het, maar niet beter. Er was nog iets met ik heb het niet goed gedaan, de fout kan er ook zijn.
2 dagen dat ik daar krab en niets aan te doen. Geen manier om toegang te krijgen tot de scanner.

Ik heb mijn probleem opgelost, een grote dank aan S.  Lemoine van het bedrijf KALLISTO voor het geven van een moment.

Ik zou de scanner gebruiken met zijn flash-kaart, het is de gemakkelijkste!

Zeer belangrijke informatie als u een Vivid-scanner koopt: de optiek bevat elektronica, het serienummer van het apparaat staat erop en ze moeten overeenkomen met die van de scanner. Alleen Minolta is in staat om dit probleem op te lossen; Ze produceren en vermarkten al een paar jaar geen 3D-scanners meer, geen after-sales service meer.

Een ander belangrijk punt is dat de connector van de flashkaartadapter kwetsbaar is, er zijn veel gevallen van breuk op dit niveau geweest. Zorg ervoor dat je een minimale garantie hebt bij het kopen, tijdens het skimmen van het web ontmoette ik een persoon wiens scanner niet goed werkt, misschien de connector, misschien ernstiger. Ondertussen is hij erg geïrriteerd.