Hoi allemaal
Ik heb een vraag over het spiraalvormig rangschikken van alle bladen, zodat alle bladen 360° langs de as bedekken.
Zie P.J
Dus hoe kan ik het doen?
Vriendelijke groeten
360.png
Hoi allemaal
Ik heb een vraag over het spiraalvormig rangschikken van alle bladen, zodat alle bladen 360° langs de as bedekken.
Zie P.J
Dus hoe kan ik het doen?
Vriendelijke groeten
Hallo
Welke versie van SOLIDWORKS gebruik je? Want er zijn verschillende antwoorden mogelijk.
Vriendelijke groeten
Hallo
SOLIDWORKS 2018
Vriendelijke groeten
Hallo weer,
Als u een assemblage gebruikt, gebruikt u gewoon de functie "Linear Dir" op uw mes en vinkt u de optie "Rotate Instances" aan.
Is dat wat je wilt? (Zie bijgevoegde afbeelding).
Vriendelijke groeten
Hallo
Heel erg bedankt, maar de rotatie-as is voor mij niet gedefinieerd; Anders kan de as waarvoor het is ingesteld niet op rotatie worden ingesteld!
Vriendelijke groeten
Als dit niet de tijdelijke as van de boom is, moet je goed weten naar welke de rotatie gaat, toch? In dit geval maakt u eenvoudig een as (met de functie As) of maakt u een 2D- of 3D-schets met een constructielijn om deze entiteit te laten wijzen om de instanties te roteren.
Vriendelijke groeten
Hallo Firass
[Citaat] De as waarvoor de richting is ingesteld, kan niet op rotatie worden ingesteld! [citaat/]
Onnauwkeurig
Gebruik deze instellingen en het werkt
Vriendelijke groeten
Super! Het enige wat u hoeft te doen is het antwoord aan te wijzen dat u heeft geholpen om uw vraag op het forum te "sluiten".
Goedenacht
Bedankt!
Maar het doel van het aanwijzen van het juiste antwoord is in wezen om de gemeenschap of een gebruiker die mogelijk hetzelfde probleem heeft, te helpen en daarom te weten wat te doen.
Ik nodig u daarom uit om het antwoord dat uw probleem heeft opgelost (opnieuw aan te wijzen (onder de antwoorden die u hebben gekregen), omdat het antwoord dat u hebt aangewezen waarschijnlijk niet het antwoord is dat u in staat stelde uw vraag te beantwoorden.
Goedenacht