Ik zal proberen duidelijk te zijn, is het mogelijk om bijvoorbeeld een 7.1 locatie te starten.
In een hoofdassemblage heb ik een subassemblage die rep 7 draagt en dus deze componenten 7.1, 7.2, enz.
Ik wil de tekening van deze subassemblage merk 7 maken, en ik zou willen dat de nomenclatuur identiek is aan die van het vlak van de kopassemblage, d.w.z. 7.1, 7.2, enz.
U moet de stuklijst van uw hoofdmerk exporteren in Excel-formaat en vervolgens invoegen in de tekeningen van uw subassemblages.
Invoegen/Voorwerp...
Aan de andere kant , wees voorzichtig dat u de automatische update verliest.
U kunt een link naar het bestand maken (door het daarvoor bestemde vakje aan te vinken), maar u moet het Excel-bestand elke keer dat u het bewerkt opnieuw maken.
Anders, tussenoplossing, moet u een eigenschap maken, bijvoorbeeld "marker", in uw kamers en een nomenclatuur instellen en maken die u aan deze eigenschap herinnert.
Op deze manier heeft elk element altijd dezelfde markering, ongeacht het vlak, met de waarde die u wilt. Aan de andere kant moet je de markeringen zelf beheren en ze in elk element met de hand invoeren.