Weet u of het mogelijk is om automatisch één marker per kamer te laten bubbelen?
Als onderdeel van mijn project heb ik een marker per onderdeel nodig (zelfs als de onderdelen identiek zijn) om materiaalmonitoring te garanderen, enz...
Leidingtekeningen bevatten armaturen, leidingen, afmetingen en een stuklijst in een isometrische weergave. Als u een nieuwe leidingtekening wilt maken, klikt u op Leidingtekening (werkbalk voor leidingtekening).
Stuklijstopties U kunt routeringscomponenten in stuklijsten beheren. U kunt stuklijsten maken die alleen routeringscomponenten weergeven. U kunt alle pijpen en pijpen afzonderlijk in stuklijsten weergeven of alle pijpen en buizen van dezelfde grootte onder één regelitem weergeven met de som van de totale pijp- of buislengte.
De Piping Tekening PropertyManager U kunt een tekening maken van een leidingassemblage met accessoires, leidingen, afmetingen en een stuklijst in een isometrische weergave.
@gt22 voor piping teken ik een 3D-schets in een asm en beperk ik mijn piping-elementen erop (een veel voorkomende oplossing onder piping-ontwerpers, de piping-module is erg verwaarloosd)
De ballon is direct gekoppeld aan de stuklijst, dus om dit te doen, kunt u op elk onderdeel zoveel configuraties maken als u het in uw merk invoegt, waarbij elk onderdeel onder een andere configuratie in de assemblage moet worden ingevoegd, vervolgens voegt u uw stuklijst in door " Toon configuraties van hetzelfde onderdeel afzonderlijk" aan te vinken in de " Groepering van onderdeelconfiguraties ". De automatische bubbel geeft u dan het gewenste resultaat, de nomenclatuur zal veel meer regels hebben.
Op dit moment kan ik niets vinden, maar ik denk dat we een manier moeten vinden om rekening te houden met de voorkomens in een nomenclatuur. Het lijkt mij mogelijk aangezien solidworks ze beheert.