Voor schroeven geef ik de voorkeur aan een repeater die wordt aangedreven door een repeater. Systematisch met een boorfunctie of een boorherhaling om de herhaling te controleren. Als er maar één schroef is om te herhalen, kopieer dan soms met de beperkingen.
Schetsgestuurde herhaling is naar mijn mening niet geweldig, als je een gat toevoegt of het aantal schroeven verandert, is het dat niet.
"Schetsgestuurde herhaling is naar mijn mening niet geweldig, als je een gat toevoegt of het aantal schroeven verandert, is het dat niet."
Het probleem voor mij is dat wanneer de herhaling niet cirkelvormig is of niet op een symmetrisch stuk staat, het vrij moeilijk is om deze punten te plaatsen
Ik geef de voorkeur aan een schetsherhaling voor de boorfunctie en vervolgens een gecontroleerde herhaling voor de schroef. Op die manier zijn we er zeker van dat het volgt.
Ik gebruik kopie met beperkingen wanneer ik een samenhangende set onderdelen (zoals schroef-ring-moer) op verschillende plaatsen in mijn asm moet plaatsen en het maken van een subassemblage niet gerechtvaardigd is. Dan doe ik mijn repetities op de klassieke manier.