Cirkelvormige herhaling van een vliegtuig

Hallo, ik moet een geometrische entiteit PLAN 90° draaien

om het te gebruiken in een GEËXTRUDEERDE BOSS-functie 

Het is niet mogelijk om het betreffende VLAK te selecteren in de bewerking CIRKELVORMIGE HERHALING.

De weg is misschien niet de juiste. (Ik teken met SOLIDWORKS2019)

Bedankt voor je hulp

Hallo

U hebt een cirkelvormige entiteit nodig om in het eerste dialoogvenster te kunnen openen.

Dit geeft daarna een draaipunt.

repetition_circulaire.jpg

Hallo

Zou je een zeefdruk kunnen plaatsen van wat je circulair wilt herhalen?

Bedankt
Het is een 3D-geometrische entiteit die ik rond een as in de ruimte moet draaien: een vlak of een oppervlak

Zie afbeelding hieronder

faire_tourner_une_surface_ou_un_plan.png

Hallo jfillon,

Ik begrijp niet hoe ik een cirkelvormige herhaling van opnamen moet maken, dus wat ik begrijp op je laatste schermafbeelding zijn 3D-modellen of lichamen die je wilt herhalen, geen opnamen.

Het is beter begaanbaar om cirkelvormige of andere herhalingen van modellen of lichamen te maken dan voor plannen...

@+.

U kunt het vliegtuig verschuiven omdat een rotatie niet mogelijk is. We kunnen een element of een schets op een cirkelvormige manier herhalen, maar een vlak verschuift door het een afstand te geven, omdat het geen zin heeft.

2 likes

Je kunt een referentie-entiteit (as, vlak, enz.) niet herhalen en dat is jammer.

Wat is de uiteindelijke behoefte?

3 likes

Hoi allemaal
Dit is wat ik ben gaan begrijpen: het is niet mogelijk om een referentie-entiteit te herhalen (zoals het mogelijk is onder Catia)
Uiteindelijk heb ik dit "shot" -shot opnieuw opgebouwd

Onderwerp voor mij gesloten

Dank u allen

Slts

Jérôme