Hoi allemaal
Ik blokkeerde op de herhaling van een lijfwachten van een wenteltrap. Hier is waar ik ben.
Bedankt voor je feedback
Hoi allemaal
Ik blokkeerde op de herhaling van een lijfwachten van een wenteltrap. Hier is waar ik ben.
Hallo @Rems51
Om u te kunnen helpen, moeten we bevestigen dat het alleen " Hélice /Spirale 3 " is die u problemen bezorgt.
Wat we kunnen zien is dat de stap van deze spiraal niet de juiste stap heeft en niet in de juiste richting is (spiraal met de klok mee voor de buitenkant en tegen de klok in voor " spiraal 3 ")
Plaats je ASM met een pakket en ga zodat de experts in de onthulling iets meer kunnen zeggen.
Vriendelijke groeten
Hallo
In plaats van de spiraal te gebruiken, heb ik persoonlijk de rand van de vorm uit scan 1 gebruikt en vervolgens het gezicht van deze scan geselecteerd in de optie " Normaal naar gezicht ".
Resultaat:
Ik maak het bestand niet beschikbaar omdat ik op SW2023 zit en het bestand in een andere versie is.
BEDANKT
En heb je voor dit soort GDC een oplossing?
Bij voorbaat dank
Ik moet niet het juiste bestand hebben, maar ik denk dat het zou moeten werken door een samengestelde curve te maken, door de omtrek van het onderste deel te herstellen en te vertrouwen op het externe vlak om de oriëntatie te geven.
Hallo
Het probleem is dat er een verandering is in de oriëntatie van het vliegtuig, dus afgezien van het meerdere keren doen, zie ik geen oplossing om het in één keer te doen
Dat is het probleem
Kijk hier eens naar, het kan helpen: https://www.youtube.com/watch?v=Fi_CLPtObWw&list=PLjkvI_IbLbweeJrlJR_KmjB0g8EOoESkg&index=34