Lineaire herhaling met Driveworks

hallo =)

Hier beheer ik mijn deel met Driveworks, ik heb het beheer van de buitenzijden zonder problemen geconfigureerd, maar ik wil ook de lineaire herhaling van mijn groeven beheren, dus ik heb de twee kanten genomen die me interesseren (de afstand tussen de groeven en het aantal herhalingen) Ik heb mijn linialen gemaakt die naar mijn mening niet zo slecht zouden moeten zijn, maar het werkt niet.

Dus ik vraag om je hulp alsjeblieft =)

Ik voeg mijn onderdeel en de 2 driveworks-bestanden toe

Bij voorbaat dank

Mooky

cloison_simple_peau.sldprt

Hier is het 1e DriveWorks-bestand

cloison_simple_peau.mdb

En hier is de 2e

cloison_simple_peau.ldb

Hallo Mooky.

Ik heb de verschillende bestanden gedownload.

Kun je ons vertellen met welke regels je moeite hebt en wat je doel is, dan help ik je graag verder.

Vriendelijke groeten

Thomas

Ik zou graag de afstand tussen de groeven (die aan de zijkant) willen beheren, evenals hun aantal volgens de hoogte

indien H<725 2 groeven op H-200 afstand

if 726<H<1250 3 externe groeven (H-200)/2

if 1251<H<1775 4 externe groeven (H-200)/3

anders (indien H>1776) 5 groeven op afstand (H-200)/4

Ik hoop dat ik asser Claire was =)

Hallo

Ik heb alles gedownload en getest, maar ik heb geen regels gemaakt. Niet erg.

Wanneer u onderdelen maakt die kunnen worden geconfigureerd via onderdeelfamilie, configuraties of andere, moet u rekening houden met de manier waarop u de functies maakt.

In je ontwerp worden de extrusieschetsen aan één kant gemaakt en heb je een extrusielengte van 400 mm metton door de twee gevouwen randen gehaald.

Wanneer uw onderdeel in een andere configuratie 405 zal zijn, zal het gebeuren dat een van de randen niet wordt geboord...

Voor een plaatwerkonderdeel koppel je ofwel de extrusieafstand aan de dikte van het plaatwerk of extrusie door alles heen. Voor de andere rand, als uw onderdeel symmetrisch is, symmetrie zo niet schetsen en extruderen.

Vriendelijke groeten.

1 like

OK.

Ik heb de fixatie en nb fixatie regels bekeken.

• NB Bevestiging:

=ALS( hoogte < 725  ;2  ;ALS( 726< hoogte < 1250  ,3 ;ALS  (  1251<hoogte < 1775  ;4 ;5  )  )  )

Het is niet nodig om voor elk geval de hoogte in te kaderen.

Ik denk niet dat 726< hoogte < 1250 een geldige vereiste is voor DriveWorks Xpress.

=ALS( hoogte < 725  ,2 ,ALS  ( hoogte < 1250  ,3 ,ALS  (  hoogte < 1775  ,4 ,5  )  )  )

zou beter moeten werken.

• Fixatie:

=(hoogte-200)/4

Je liniaal deelt deze afstand altijd door 4.

Verander de waarde 4 volgens dezelfde regel als nb-fixatie.

Ik denk dat dit je probleem zou moeten oplossen.

Hou ons op de hoogte!

2 likes

Domme vraag waarom, als het een kenmerk van je product is, je door opritten gaat om je heuvels te sturen?

Voor mij is het beter om het in vergelijkingen te zetten als je in de driveworks-vorm geen toestemming geeft om het aantal gaten of de hartafstanden te wijzigen.

Vriendelijke groeten.

@industrialcadservices : Ja, ik weet dat ik het heb gewijzigd na het verzenden van de bestanden en het probleem kwam daar toch niet vandaan.

@thomas.guillard bedankt Nogmaals bedankt, je bewijst me een geweldige dienst met driveworks =)

1 like

Over het algemeen vind ik het sneller om met DriveWorks te werken omdat voor dit product de hoogte en breedte varieert afhankelijk van de afmeting van de te maken onderdelen en bij elke nieuwe maataanvraag wordt er direct een onderdeel aangemaakt en opgeslagen

1 like

Geen probleem, blij dat we hebben kunnen helpen!

1 like

Ik realiseerde me net dat ik een stom verhaal heb verteld, je moet delen door (nb fixatie -1) om je oorspronkelijke logica te volgen.

Vriendelijke groeten

Thomas

Ja, geen zorgen, ik had de basis =)

Het probleem kwam gewoon voort uit het feit dat de hoogte tussen 2 dimensies werd gemeten =)