Hier beheer ik mijn deel met Driveworks, ik heb het beheer van de buitenzijden zonder problemen geconfigureerd, maar ik wil ook de lineaire herhaling van mijn groeven beheren, dus ik heb de twee kanten genomen die me interesseren (de afstand tussen de groeven en het aantal herhalingen) Ik heb mijn linialen gemaakt die naar mijn mening niet zo slecht zouden moeten zijn, maar het werkt niet.
Dus ik vraag om je hulp alsjeblieft =)
Ik voeg mijn onderdeel en de 2 driveworks-bestanden toe
Ik heb alles gedownload en getest, maar ik heb geen regels gemaakt. Niet erg.
Wanneer u onderdelen maakt die kunnen worden geconfigureerd via onderdeelfamilie, configuraties of andere, moet u rekening houden met de manier waarop u de functies maakt.
In je ontwerp worden de extrusieschetsen aan één kant gemaakt en heb je een extrusielengte van 400 mm metton door de twee gevouwen randen gehaald.
Wanneer uw onderdeel in een andere configuratie 405 zal zijn, zal het gebeuren dat een van de randen niet wordt geboord...
Voor een plaatwerkonderdeel koppel je ofwel de extrusieafstand aan de dikte van het plaatwerk of extrusie door alles heen. Voor de andere rand, als uw onderdeel symmetrisch is, symmetrie zo niet schetsen en extruderen.
Domme vraag waarom, als het een kenmerk van je product is, je door opritten gaat om je heuvels te sturen?
Voor mij is het beter om het in vergelijkingen te zetten als je in de driveworks-vorm geen toestemming geeft om het aantal gaten of de hartafstanden te wijzigen.
Over het algemeen vind ik het sneller om met DriveWorks te werken omdat voor dit product de hoogte en breedte varieert afhankelijk van de afmeting van de te maken onderdelen en bij elke nieuwe maataanvraag wordt er direct een onderdeel aangemaakt en opgeslagen