Ik heb een bibliotheekfunctie van een gekrimpte moer. Dit is geen samengevoegde functie. Wanneer ik deze functie herhaal, gebeurt het ervan, en zij alleen. Ik heb geprobeerd verschillende opties uit te schakelen of in te schakelen, maar zonder succes.
Ik had deze oplossing gevonden die redelijk goed kan werken tijdens een repetitie met behulp van een sketch. Aan de andere kant vereist het tijdens een netwerkherhaling dat op beide herhalingen dezelfde waarden worden gezet. Dit is niet erg praktisch en een bron van fouten bij het redigeren.
@ Het lijkt mij dat wanneer je een sketch gebruikt tijdens een repetitie, deze herbruikbaar is door een andere repetitie??
In het geval van een netwerkherhaling heb je het over een patroon dat wordt aangedreven door een ander patroon of functie. Gebruik in dit geval dezelfde functie (ex-drilling) om je nieuwe repetitie aan te sturen.
Als je een enkele herhaling uitvoert, kun je de waarden van de eerste selecteren om een andere herhaling aan te sturen.
Met een vergelijking om de gelijkheid tussen de parameters van de 2 herhalingen te definiëren, kan het zeer goed worden beheerd. Zo wordt het bij mij gedaan met deze Tubtara.
Hoe dan ook, ik kan zeggen dat jouw functie merge-probleem komt door de herhalingen en het feit dat je de bibliotheekfunctie herhaalt in plaats van de functies die in de bibliotheekfunctie zitten.
Er is een verzoek om de herhaalfunctie te verbeteren zodat één of meer functie(s) EN één/meer lichamen via dezelfde herhaalfunctie kunnen worden herhaald:
Ik nodig je uit om het te promoten (klik op de duim omhoog) omdat het precies is wat je nodig hebt om je probleem op te lossen.