==>gt22: Ik kan je onderdeelbestand niet downloaden.
Ik heb dezelfde operatie gedaan als jij aan mijn zij, en in tegenstelling tot jou vervormen de piercings behoorlijk!! Ik heb alle beschikbare opties geprobeerd!!
==>gt22: Ik kan je onderdeelbestand niet downloaden.
Ik heb dezelfde operatie gedaan als jij aan mijn zij, en in tegenstelling tot jou vervormen de piercings behoorlijk!! Ik heb alle beschikbare opties geprobeerd!!
GT22 inderdaad, de gaten zijn altijd evenwijdig, maar zoals Akram.Hedhli opmerkt , vervormt de vervormde oplossing de hele pioc, inclusief de gaten: /
Dus om jullie allebei te antwoorden
Hier is een snede van het onderdeel en de gaten zijn niet vervormd ;-)
geven u het SW 2012-bestand
geen bleme @ MaD +1
Was je in staat om het bijgevoegde bestand te verwijderen en toen vertelde Akram me dat hij dat niet kan?
@+ ;-)
Ik kan dit resultaat niet krijgen. Voor mij vervormt het ook de piercings.
Voor je gt22-bestand kunnen we zien dat het een solidworks-bestand is, maar als ik het wil downloaden, wordt het gedaan als een .HTML!!!
Laat ons een screenshot-afbeelding van uw functiebeheerder zien wanneer u het onderdeel vervormt om uzelf uit te leggen
Zie de rood omcirkelde selectievakjes
en mijn bestand is inderdaad een native solidworks SW 2012-bestand
misschien importeer je het bestand niet rechtstreeks in SW-formaat, het is aan jou om te zien en te weten hoe je het doet.
Als je gewoon op het bestand klikt moet je SW open zien in auto en zie mijn deel lijkt mij
dat is de reden voor mijn verzoek aan @ MaD
welke versie heb je van SW
@+ ;-)
Precies als ik erop klik, is het een webpagina met Code die opent.
Ik ben op SW2017. Maar maak je geen zorgen, ik maak het bestand zelf opnieuw en probeer alle opties opnieuw.
get22 en MAD: Hartelijk dank voor deze uitwisseling.
Het enige wat je hoeft te doen is op de opgeloste knop rechts van het antwoord te klikken dat je vraag heeft opgelost
@+ ;-)
PS laat ons het resultaat zien
Hallo
Ik kon geen passend antwoord vinden. Hier is mijn probleem:
Ik probeer een geëxtrudeerd patroon langs een spiraal te herhalen. Ik zou graag een "doorlopende lijn" willen krijgen die al deze patronen met elkaar verbindt en deze verbanden onder de knie krijgt.
De radius van mijn balansveer wordt van buiten naar binnen strakker. Ik dacht dat ik de stralen van elke schets langs mijn curve kon variëren, maar de optie is grijs. Gebruik ik de juiste methode? Kunnen we ook de afstand tussen voorvallen variëren (ik zie een constant afstandsvak, maar er gebeurt niets).
Vriendelijke groeten
Hello@FRX
Je moet je eigen onderwerp openen in plaats van een onderwerp uit 2017 op te graven. (doe het alsjeblieft)
Dat gezegd hebbende, om je vraag te beantwoorden, is het normaal dat je niet het gewenste resultaat behaalt.
Inderdaad, vanaf het begin op schets 3 zet je een boog van 44.xxx° en het is je niet ontgaan dat voor een spiraal de straal constant varieert. Je straal van 44,55487149 is al verkeerd in de volgende twee stappen.
Het is noodzakelijk om in 3 stappen te werk te gaan
In de bijlagen heb je de verschillende stappen!
En wauw!!!! ;-)
Vriendelijke groeten
Dank you@zozo_mp
Ik zal eindigen op deze draad voor mijn vraag.
Inderdaad, dit stelt je in staat om een schone spiraal te hebben. Is er echter een manier om de afstand tussen de gebeurtenissen en/of de schetswaarden te variëren?
We realiseren ons dat hoe kleiner de straal van de spiraal is, ondanks de constante koorde (afstand tussen de patronen), hoe verder de patronen uit elkaar lijken te liggen.
Vriendelijke groeten
Hallo FRX
Ik heb er net heel uitgebreid en in detail naar gekeken en ik begrijp niet waarom er een afwijking is van de eerste duplicatie van het lichaam, terwijl de elementen allemaal naar het midden van de spiraal wijzen.
Ik heb de schets nagemaakt door een lichaam te maken en niet langer een schets van drie lijnen met een dunne dikte. Je zult merken dat zelfs met een lichaam het niets verandert.
Ik heb het op twee manieren gecontroleerd door een theoretische schets en door je cactus te verlengen met een naald die naar het midden van de spiraal wijst. (kijk naar de afbeelding)
Wat ik niet begrijp, is dat het vanaf de eerste duplicatie de gevraagde intervaldimensie niet respecteert.
Ik heb alles geprobeerd, ik kan de logica niet begrijpen. Ik heb zelfs geprobeerd het aantal keren dat het voorkomt vast te stellen als een geheel gelang deelveelvoud van de lengte van de curve.
Laten we afwachten of een van onze collega's die getalenteerder is dan ik de verklaring vindt of ons in ieder geval de logica uitlegt.
Vriendelijke groeten
PS: je weet dat de opgeloste onderwerpen meestal niet worden gelezen, door de sterke jongens van het forum, dus als je geen andere antwoorden hebt, open dan een nieuwe thread
Hallo zoals @Zozo zegt
Opent een andere communicatiethread
en stelt de vraag opnieuw
'Wat is uw exacte verzoek?
Regelmatig je stuk repeteren op = afstand?
@+