Ik zou graag een herhaling van het wiel op de gebogen as willen uitvoeren, maar ik kan me niet laten zien hoe ik dat moet doen, vooral omdat ik het beperken van het wiel op de as niet kan combineren met de coaxiale spanning.
In je assemblage selecteer je het gezicht en de rechtervlakken, dan maak je een as, en dan selecteer je de as, dan je wiel en maak je een cirkelvormige herhaling van componenten, en dan geef je het aantal wielen en dat is alles. Zie PJ
Ik had het laatste deel van de vraag over de beperking van het wiel nog niet gezien... Om het wiel op de as te beperken is het eenvoudig; je hoeft alleen maar je onderdeel in de assemblage te ontwikkelen, dan de oorsprong te selecteren en je klikt op CTRL, dan op de as en je maakt je beperking... Nu denk ik dat het goed moet zijn...
Ik zag net dat je R200 van de tube_axe_rouleaux niet de helft was. Om een correcte as te maken, moet je de schets met de R200 laten zien, dan het middelpunt selecteren , dan het bovenste vlak en een as maken, dan deze nemen voor de cirkelvormige herhaling, en daar zal het werken... Zie PJ