Antwoord(en) en subantwoord(en)

Hallo

Ik heb gemerkt dat sommige antwoorden ofwel in " sub-antwoord " van een antwoord zijn, of in antwoord op de draad van de vraag, of beide. Is dit normaal?

Op het forum biedt iedereen oplossingen voor de vraag. Oplossingen liggen soms ver uit elkaar omdat we allemaal een andere aanpak van problemen hebben.

Ik stel bijvoorbeeld een vraag. 2 leden van de gemeenschap reageren met een " A " antwoord en een " B " antwoord
Als het antwoord " A " aanvullende informatie, verduidelijking of iets anders vereist, zal ik antwoorden antwoord antwoord " A " en daarom een subantwoord hebben onder deze oplossing " A ", waarmee ik het onderwerp kan centraliseren.
Terwijl het antwoord " B " een oplossing is die niets te maken heeft met het antwoord " A ", stelt het me in staat om de 2 antwoorden los te koppelen en uit te wisselen per onderwerp A of B (indien nodig).

Ik denk dat we allemaal onze eigen manier hebben om naar de opbouw van een forum te kijken. Maar voor mij is het essentieel dat een antwoord maar één keer voorkomt. Omdat het overbelasting van het onderwerp voorkomt en het de gebruiker leesbaar maakt, zodat hij niet het gevoel heeft verpletterd te worden door de informatie.

Fijne dag :upside_down_face:
Nicolaas

1 like