Hallo.
Nu het forum je toestaat om direct te reageren op een antwoord dat al gegeven is, zou het dan mogelijk zijn om ze te prioriteren door deze "subantwoorden" weer te geven die gekoppeld zijn aan de directe voortzetting van het bovenliggende antwoord (zoals submappen in mappen)?
En in plaats van deze vorm van weergave aan iedereen op te leggen, zou een keuze die in voorkeuren moet worden gemaakt perfect zijn.
Bedankt
Ja, het is misschien duidelijker (zelfs als deze optie misschien niet beschikbaar is in het CMS achter dit forum: Discourse)
Ik denk dat de optie van het weergavetype bestaat in het beheerderspaneel, aan de andere kant weet ik niet zeker of de mogelijkheid om de gebruiker uit zijn voorkeuren te laten kiezen aanwezig is.
Hallo @Sylk ,
Onder een antwoord met subantwoorden heb je de mogelijkheid om de " subantwoorden " te bekijken. In de onderstaande schermafbeelding vindt u bijvoorbeeld door "3 antwoorden " uit te klappen de gerelateerde antwoorden.
Voldoet het aan uw behoeften?
Fijne dag voor jou
@lucile .j , het is beter, maar als ik antwoord op een van de antwoorden het verschijnt niet in de antwoorden op de 1e vraag, maar alleen in de draad waar ik antwoordde.
Om te antwoorden moet je bovendien op de pijl klikken die naar het onderstaande onderwerp leidt. Het is een beetje raar naar mijn smaak.
Ik denk dat @Sylk meer een scrollend onderwerp zag met alle antwoorden en sub-sub-antwoorden die ermee verband hielden dan een volgorde van verschijnen van de oudste naar de meest recente. En zoals gezegd, mogelijk gerelateerd aan de instellingen van de gebruiker.
Hallo @lucile.j
Bedankt. Dat beantwoordt inderdaad een deel van de vraag. Het deel van het zien van ze bijgevoegd, ook al had ik liever gehad dat ze standaard al waren gescrold.
Het andere deel dat @sbadenis opwerpt, is dat het heel raar is om ze ook in chronologische volgorde in de hoofdthread te zien (in zekere zin in duaat), soms lijkt het geen samenhang te hebben met de thread die uit de context van het gerichte antwoord is gehaald, naast het verzwaren van de hoofddraad van de klap.
Samenvattend denk ik dat je idealiter de subantwoorden standaard nodig hebt en dat ze niet na de thread verschijnen. Het zou naar mijn bescheiden mening voor iedereen duidelijker zijn.