regel 6 is een andere referentie en dus een andere kleur, maar de kleur volgt niet daadwerkelijk in SW Al mijn configuraties hebben dezelfde kleur en veranderen niet afhankelijk van wat ik in de configuraties van de onderdelenfamilie heb geplaatst.
En als je het tegenovergestelde doet, wijs je de kleuren toe en maak je in de auto de familie van onderdelen. En dan controleer je of je kleur duidelijk zichtbaar is in de kamer en of je die kunt veranderen.
Test deze oplossing op een andere behuizing om te zien of het werkt en het zal je uiteindelijk helpen je assembly aan te passen. (Waar en hoe de kleur toegewezen moet worden)
@JungV . Wees voorzichtig dat de gecontroleerde kleuren niet RGB zijn, je bent je er misschien van bewust dat er een berekening moet worden gemaakt om de gewenste kleur te verkrijgen. Als de kleur die in jouw configuratie verschijnt niet de kleur is die je hebt gekozen, kan de reden een verkeerde kleurcode zijn. Maar misschien wist je het, persoonlijk ben ik voor de gek gehouden