Hoi allemaal
Ik heb een probleem met Soldiworks 2020 SP5, dat ik eerder niet had,
Eerder, in 2018, had ik de mogelijkheid om een onderdeel in een onderdeel te plaatsen en de overdracht van aangepaste eigenschappen te kiezen via het vinkje, wat goed gaat als ik het onderdeel in de lijst met gelaste onderdelen heb ingevoegd. De eigenschappen waren dus niet bewerkbaar en gekoppeld aan het originele deel.
In 2020 is dit niet meer mogelijk, als ik de functie controleer wordt er geen woning gemeld.
Het grappige is dat als ik een bestand neem dat in 2018 is gemaakt en in 2020 een deel toevoeg, de eigenschappen worden gekopieerd.
Ik begrijp er niets meer van! Heeft iemand ooit het probleem gehad?
Bij voorbaat dank,
De optie bestaat wel in Sw2020 SP5.0:
Hallo
De optie bestaat inderdaad, en het werkt om te kopiëren in de eigenschappen van het bestand, maar nee, wanneer ik de kopie activeer in de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen!
Echt heel raar
Voor mij van mijn kant lijkt het te werken:
Is uw plaatwerk onderdeel recent?
Heeft u een plaatwerkvijl (1) of direct de plaatwerkfunctie(2)?
Als 2 kan het verklaren waarom het de eigenschappen van oude onderdelen niet herstelt.
Ik denk dat ik heb ontdekt waarom het gek is, maar niet hoe ik het probleem kan oplossen
Hier is de procedure om het toe te voegen, die altijd heeft gewerkt
En hier is het probleem, op een gegeven moment, zonder echt te weten wanneer, een van de toegevoegde onderdelen mislukt, met een reconstructiepictogram, vanaf het moment dat het defect is, alles is in de war, ik ben klaar om het te verwijderen en alle onderdelen die in het onderdeel zijn geïntegreerd opnieuw uit te voeren.
Hier is een kijk op het probleem, het lijkt erop dat het de plannen zijn die er een puinhoop van maken.
De oplossing zou eventueel kunnen zijn om de plannen niet te importeren tijdens de integratie.
Wordt vervolgd... Maar het kan een bestand toch verpesten, dat is er wel
Bewerken, foto No2 in hd: https://ibb.co/BPzMHWr