Hallo
Sinds vanmorgen ben ik op zoek naar een oplossing voor mijn probleem, maar onmogelijk te vinden. Ik wil graag componenten invoegen en ze in een assemblage verplaatsen volgens de oorsprong van de assemblage of een bepaald punt, punt 1, punt 2 ...
Het lukt me om automatisch een assembly aan te maken, al mijn bestanden te openen en ze zelfs in mijn assembly in te voegen. Het eerste onderdeel is niet eens bij de oorsprong van de assemblage ingevoegd en ik weet niet hoe je het hele ding op de oorsprong of op punten kunt herpositioneren.
Als iemand deze twee kleine regels code kent, zijn hier de regels code die interessant zijn:
'Ouverture de l'assemblage
Set Part = swApp.OpenDoc6(ActiveSheet.Range("H100"), 2, 0, "", longstatus, longwarnings)
swApp.ActivateDoc2 ActiveSheet.Range("H100"), False, longstatus
'--------------------------------------------
'assemblage des plans
boolstatus = Part.AddComponent(ActiveSheet.Range("H101"), ActiveSheet.Range("E101"), ActiveSheet.Range("F101"), ActiveSheet.Range("G101"))
boolstatus = Part.AddComponent(ActiveSheet.Range("H102"), ActiveSheet.Range("E102"), ActiveSheet.Range("F102"), ActiveSheet.Range("G102"))
Ik heb alleen meer lijnen nodig tussen elke invoeging om het positioneringspunt van elk onderdeel/set te definiëren.