Draadweergave met configuraties op SW2015 SP5.0

Hoi allemaal

Momenteel op SW2015 SP5.0, ondervind ik problemen met de draadweergave op een onderdeel

Met configuraties voer ik de verschillende lengtes in die ik helaas nodig heb SW volgt niet

Zie Willekeurige interpretatie van de software

Voor de draadweergave gebruik ik de rand of het gezicht en hetzelfde probleem

Ik zag dat er een oplossing is voor dit probleem, maar de versie 2016 is er deze oplossing voor de 2015-versie

Of misschien een correctie die moet worden gemaakt in SW-opties

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

1 like

Ik volg dit onderwerp ook,

omdat we schroeven hebben met de bug van de draadweergave (gearceerd) die bugs, SW2016 SP5.0

Ik had geprobeerd om "save config data" te activeren voor alle configs, met het opnieuw bewerken van de tabel, en ctrl+Q (tijdens crtl+Q) wordt de thread weer "ok".

(edit: bovendien "activeer cfg" het opblazen van de bestandsgrootte! maar ik had het geprobeerd voor het geval dat)

Maar in gebruik lijkt de weergave na een tijdje weer te irriteren...

Als iemand een oplossing heeft?

"Moge de donkere kant bij je zijn. "

Edit: het is eigenlijk een bestand uit 2014, dat in 2016 is geconverteerd

We hadden dezelfde zorgen en we kregen net te horen dat het de SPR was 383315 helaas weet ik niet of we toegang hebben tot de details van dit SPR-nummer

Ik heb zojuist de draadlengtes voor elke configuratie gewijzigd door de afmeting handmatig te wijzigen , het lijkt te werken en in mijn configuratietabel voor de deelfamilie worden de waarden gevolgd, betekent dit dat het instellen van een onderdeelfamilie door Excel niet meer werkt op sw2015?

Nee, het is gewoon een bug van de "shaded thread representation" die bugs met de configs + deel familie....

Al aanwezig in de oude Solidworks uit het hoofd, 2014, 2012, 2010, enz... (zie al eerder aanwezig?)

En misschien met 2016.

Maar het probleem kan ook van het bestand komen, omdat het in een eerdere versie is gemaakt en vervolgens is geconverteerd, maar de bug ondanks zichzelf in het bestand sleept...

En schroefvijlen helemaal opnieuw doen, we hebben er niet echt de tijd voor, of de wens...

naast het probleem van een andere interne bestands-ID, wat een probleem kan zijn in ASM's...