Vertegenwoordiging van draden in de vergadering van het Europees Parlement

Hallo, pb draad representaties in een MEP met vergadering
Zeer goede tutorials:
zie: " Automatische draadtrekking "
Ik heb alles goed gedaan, maar ik kan nog steeds geen manier vinden om een draadweergave weer te geven op een onderdeel dat zich in een assemblage bevindt (het werkt alleen voor de drw van het onderdeel).
De draadweergave is geen " detail " van de mechanica, maar dit probleem lijkt terug te komen en ik hoop hier een oplossing te vinden.
Bij voorbaat dank

1 like

Hallo
Selecteer op het tabblad Annotatie de optie Modelobject en vervolgens Annotaties / Threadweergave.

3 likes

In een standaardassemblage, nooit een draadweergave (op een fabrieksplan, geen rente)
Indien nodig deze weergave, in de MEP, voeg het object van het draadrepresentatiemodel in (zoals voor mij uitgelegd door @Le_Bidule :rofl:)

3 likes

Bedankt voor de supersnelle antwoorden
Het werkt! (behalve voor dwarsdoorsneden, ik geef aan dat de draad niet is afgesneden) maar ik zal er koninklijk tevreden mee zijn
Bedankt

Vergeet niet om het onderwerp af te sluiten door hier het beste antwoord te selecteren @Le_Bidule na het 1e antwoord lijkt het mij logisch om het toe te schrijven.
Selecteer dit pictogram in het bericht dat uw probleem heeft opgelost:
image

Bedankt

2 likes

Verduidelijking: de weergave van draden in dwarsdoorsnedeaanzichten is nu aanwezig, (de procedure " le_bidule " & " sbadenis " moet op elke aanzicht worden toegepast.
en ja, ik vink aan...

1 like