Hallo
Op een onderdeel dat ik in solidworks heb geïmporteerd (het komt van top solid) moet ik de tekening opnieuw maken volgens de volgende aanpassingen. Ik heb een 3/8-16 UNC-thread, dus ik voeg deze toe aan mijn deel door -> Thread-weergave te annoteren. Ik selecteer de diameter, het vlak van waaruit het begint, de grootte en lengte. Ik heb de representatie die op mijn toneelstuk wordt gemaakt.
Aan de andere kant, als ik mijn tekening maak. Ik heb niet alle kenmerken van de draad die verschijnen (zie bijgevoegde afbeelding). Ik heb geprobeerd om de draadweergave op te nemen door -> de objecten van het model in te voegen, maar ik heb niet het vak om "Draadweergave" te selecteren (oplossing te zien op het forum).
Heb je een idee?
Bedankt.
sans_titre.png
Hallo
Klik op uw weergaven en probeer de kwaliteit van de thread-representaties te wijzigen (aan de linkerkant in de functiebeheer), vreemd genoeg werkt het vaak beter in gemiddelde kwaliteit.
Mick
Ik heb maar twee keuzes voor kwaliteit, ofwel in concept of in hoge kwaliteit. Aan de andere kant gebeurt er niets als ik van optie verander...
Na verschillende pogingen heb ik de oplossing gevonden.
Nadat ik de weergave van de draad van mijn kant heb geplaatst, moet ik deze opnieuw laden zodat de tekening wordt bijgewerkt... Best een vreemde oplossing, want het herladen van de tekening alleen doet niets...
Ok, dat is raar.
Aan de andere kant, probeer de draadrepresentaties niet in te voegen, je hebt alleen de optie als je aan een assemblagevlak werkt.
Op een deelvlak worden draadrepresentaties automatisch ingevoegd.
Als je het zicht in de as ontwikkelt, is dat de draadweergave niet verborgen zou zijn.
Zo niet, kunt u het onderdeel en het plan bijvoegen?
Mick
De draadweergave was niet verborgen in mijn ontwerpboom.
Ik hoefde alleen maar een ctrl + q op het onderdeel te doen om mijn tekening bij te werken ...
Ik kan de stukken niet samenvoegen, het spijt me.