[OPGELOST] de macromodule crasht solidworks, waar komt dit probleem vandaan?

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het methodekantoor in een bedrijf, er is een functie voor mij gecreëerd met een gloednieuwe PC, solidworks versie 2013 standaard. Ik teken veel in de kamer en daarom zou ik graag met macro willen beginnen, het zou me veel tijd kosten.

Het probleem is dat zodra ik een macro wil opnemen, solidworks onmiddellijk  sluit in de foutmodus, of ik nu door de werkbalk ga of de rode knop "macro opslaan", het is hetzelfde, het crasht zonder dat ik iets kan doen,

Kunt u mij alstublieft helpen ? waarom het crasht en wat kan ik doen om het te repareren, komt het van de versie van SW?

Bij voorbaat dank!

Hallo

Is de installatie van Solidworks gevoeld? Probeer de software te repareren om te zien of deze werkt.

http://help.solidworks.com/2015/french/solidworks/install_guide/t_repairing_installation.htm

1 like

Hallo, welke versie (Sp) heb je???

Cdt

G.

Hallo

Is er een bepaald bericht op het moment dat SW crasht?

Vriendelijke groeten

Stomme vraag aan jou exell?

Of Office Pack en welke versie?

@+ ;-)

Ik zal in volgorde antwoorden:

Ja, het is recent, het dateert van begin december 2017.

Ik heb de SP0-versie, onder Windows 10 geef ik op.

Er is geen specifieke boodschap, alleen "SW heeft een probleem en moet sluiten"

stom antwoord;) Ja, ik heb Excel in versie 2016 en ik kan gemakkelijk de artikelfamilies gebruiken die door Excel worden beheerd

Ik voeg nog een verduidelijking toe, het afdrukpaneel voor leden van het Europees Parlement werkt niet, in principe kan ik niet naar de printereigenschap gaan, ik kan niet kiezen voor A3 liggend of A3 staand formaat, wanneer ik dit venster sluit met het "rode kruis" of door de knop "sluiten" sluit het venster alleen met het kruis, maar toch mijn MEP afdrukken... Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar het kan een aanwijzing zijn.