Jestem nowy w biurze metodycznym w firmie, utworzono dla mnie stanowisko z zupełnie nowym komputerem, solidworks wersja 2013 standard. Dużo rysuję pomieszczenia i dlatego chciałbym zacząć makro, zajęłoby mi to sporo czasu.
Problem polega na tym, że gdy tylko chcę nagrać makro, solidworks natychmiast zamyka się w trybie błędu, niezależnie od tego, czy przechodzę przez pasek narzędzi, czy czerwony przycisk "zapisz makro" jest tak samo, zawiesza się bez mojej zdolności do zrobienia czegokolwiek,
Czy możesz mi pomóc ? dlaczego się zawiesza i co mogę zrobić, aby to naprawić, czy pochodzi z wersji SW?
Tak, jest niedawno, pochodzi z początku grudnia 2017 roku.
Mam wersję SP0, pod windows 10 określam.
Nie ma konkretnego komunikatu, po prostu "SW ma problem i musi się zamknąć"
głupia odpowiedź ;) Tak, mam program Excel w wersji 2016 i mogę łatwo korzystać z rodzin części kontrolowanych przez program Excel
Dodaję kolejne wyjaśnienie, panel drukowania dla posłów do PE nie działa, w zasadzie nie mogę przejść do właściwości drukarki, nie mogę wybrać formatu A3 poziomego lub pionowego, gdy zamykam to okno "czerwonym krzyżykiem" lub przyciskiem "zamknij" okno zamyka się tylko z krzyżykiem, ale nadal drukuj mojego posła... Nie wiem, czy to jest powiązane, ale może to być trop.
Ponadto zauważyłem w międzyczasie, że API grupy roboczej nie jest zainstalowane, ale nie mam go też na mojej liście programów, gdy przechodzę do panelu konfiguracyjnego, jak wskazano w pomocy oprogramowania, aby móc go dokładnie zainstalować.
Bądź ostrożny, nie jestem pewien, czy przejście na wyższy SP SW2013 rozwiąże wszystkie problemy, są też inne punkty (SW2013 w systemie Windows 10, SW2013 i wersja Excela, wersja Frameworka, ...)