Solidworks Composer-cirkels oplossen

Hallo

Ik werk al een korte tijd aan Solidworks Composer en ik heb een probleem met de resolutie van cirkels, zoals je kunt zien in de volgende afbeelding. Hoe krijg je een perfect ronde cirkel?

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden

De cirkel is op dit moment niet rond, het is een prestatiewinst, maar zodra je document is gegenereerd, zal je cirkel rond zijn:)

1 like

Hoe noem je het genereren van het document?

De cirkel heeft facetten, maar het is slechts een grafische weergave om geheugenbronnen te besparen. 

Om je cirkel perfect te maken

"Hoe noem je het genereren van het document?"

Bijvoorbeeld de documenten die je gaat printen.

Onderaan je pagina in optie 

Je hebt kwaliteit met een lat die meer op hoog dan op laag ligt. Word weer volwassen en je zult je cirkel zien groeien. Anders, zoals said@MaD wanneer u de kamer opent, zal deze perfect rond zijn. generate=klik op Berekening!! :)

Cdt 

Het wijzigen van de kwaliteitsschuifregelaar (en vervolgens op de berekeningsknop drukken) verandert niets

Ja, de SA is nutteloos omdat het slechts een overzicht is dat niet wordt bijgewerkt.

Wanneer u uw bestand opslaat en opent met een andere software, ziet u niet al deze facetten!

Als ik mijn bestand opsla, of het nu in vector is (.svg openen met illustrator) of in png (openen met alle software die een png kan openen), verandert er niets, ik heb nog steeds deze randen

Heb je ook geprobeerd om pixels en dpi te vergroten???  Als je het in theorie verhoogt, zou het de kwaliteit (en de grootte van het bestand ...) moeten verhogen

Cdt