Grove oppervlakteresolutie (achthoek in plaats van een cilinder)

Hallo

Ik leer hoe ik een snelle oppervlaktereconstructie kan gebruiken om te reverse-engineeren. Maar als ik een cilinder genereer met de tool voor het herkennen van het basisoppervlak, wordt de cilinder een achthoek. Ik dacht dat het de grafische interface was die de visualisatie verlichtte, maar in werkelijkheid niet, eenmaal geprint op mijn 3D-printer, is het resultaat een achthoek en geen cilinder. Terwijl ik de cilinderfunctie goed heb gebruikt. En ik vind dit probleem op alle gereedschappen van Snelle oppervlaktereconstructie, bijvoorbeeld het 3D-curvegereedschap, de curve gaat niet door alle punten en wordt verondersteld een spline te maken, maar in plaats daarvan maakt hij rechte bewegingen.

Als iemand een idee heeft!
Bedankt Smile

Yoann

capture_decran_2015-06-23_14.30.29.png

Hallo, ik heb deze module niet, maar het ziet er nog steeds uit als een instelling van de opties op de functie of in de catia "Quick Surface Reconstruction" opties

Kijk ook eens naar de "Digitized Shape Editor" opties, ik heb geen van beide maar ik weet dat deze twee modules nauw verwant zijn.

Hallo 

deze grove weergave kan afkomstig zijn van de nauwkeurigheid van de 3D-weergave (Option = >Algemeen = >Display = >Prestaties = >3D-nauwkeurigheid). 

Als deze waarde te groot is, zal Catia polygonen weergeven in plaats van cirkels (meestal zet ik een waarde van 0,01 of 0,02 mm). 

Bij 3D-printen op basis van een .stl-bestand hangt de nauwkeurigheid van de stl wanneer deze wordt opgeslagen ook rechtstreeks af van deze parameter, wat het 3D-printen van de achthoek kan verklaren. 

We moeten dus proberen de 3D-nauwkeurigheid te verbeteren.