Ik heb een assembly op SolidWorks, deze bestaat uit verschillende onderdelen en andere subassemblies.
Deze assemblage is geparametriseerd en moet automatisch openen om te worden berekend.
Wanneer het echter opengaat, worden de componenten lichter. Hoe richt ik deze assemblage (of solidworks) zo in dat mijn assemblage systematisch wordt geopend met alle componenten opgelost?
Ik zal de screenshots van de gereedschapskist en de montage bijvoegen.
Ik activeer de opties die in The C.E. worden genoemd en dan start ik mijn SW opnieuw op, maar als ik de assemblage open heb ik nog steeds hetzelfde probleem van de lichtere onderdelen
Door op B.Right op de assemblageboom te klikken om de onderdelen op te lossen, wordt de hele assemblage opgelost, behalve door de assemblage te sluiten, na het opslaan wordt deze geopend in de lichtmodus, en dit vormt een groot probleem voor mij voor de berekening op Ansys.
Blader naar het gewenste assemblagedocument, schakel het selectievakje Geavanceerd in onder Configuraties en klik op Openen.
Selecteer in het dialoogvenster Document configureren een van de volgende opties:
Nieuwe configuratie met alle modellen waarnaar wordt verwezen. Met deze optie wordt de hele assemblage geopend. De componenten worden allemaal opgelost en weergegeven, ongeacht hun status van verwijdering en zichtbaarheid bij de laatste opslag. Alle componenten verschijnen in het assemblagemodel.
Nieuwe configuratie die alleen de structuur van de assemblage toont. Met deze optie wordt alleen de assemblagestructuur geopend. Onderdelen worden verwijderd, ongeacht hun staat waarin ze voor het laatst zijn opgeslagen. Geen van deze zal verschijnen in de assemblagesjabloon totdat u hun status wijzigt van verwijderd naar opgelost.
Voer een nieuwe configuratienaam in en klik op OK.
Waarom wil je de assemblage sluiten?
en hoe het verandert voor een ander programma
Als ik het goed begreep, verlicht is het alleen het visuele dat wordt verlicht, je kamer is er