Hallo
Ik ben erg geïrriteerd omdat ik een "blokkeer" -functie heb met een logo erin.
Wanneer ik een nieuw stuk maak met dit logo in mijn "blok", staat het in de juiste positie en oriëntatie.
Maar in een bestaande kamer, als ik hem invoeg, staat hij ondersteboven... De "rotatie" functie kan mijn probleem niet oplossen. Er is waarschijnlijk een probleem met de "oorsprong", maar ik kan niet vinden hoe ik deze kan retourneren.
Als iemand me kan helpen, ben ik geïnteresseerd
Hallo
Probeer de normale gang van zaken in het plan om te draaien...
Hallo, als je een screenshot hebt, zou het gemakkelijker zijn om je probleem te begrijpen, ik ben bang dat er een verwarring is tussen rotatie en spiegellogo (omkering van normaal).
Thuis gebruiken we daar geen Bloc voor, maar meer stencilstukken. Dit "Logo"-onderdeel heeft een automatische beperking om indien nodig op een oppervlak te plakken. (ik voeg er trouwens aan toe dat het deel van de nomenclatuur moet worden uitgesloten)
Bedankt, maar als ik de normale van het plan omkeer, het logo, lost het probleem niet op.
Er is inderdaad een omkering van de normaliteit.
Hebben we een manier om het om te draaien?
Bewerk je schets en symmetriseer je blok (ten opzichte van een constructieas of een vlak) en verwijder vervolgens het originele blok.
Niet beter gevonden, maar functioneel onder SW2020.
Hier het 1e logo = ingevoegd
2e = Symmetrie van de 1e
Bedankt voor je feedback.
Alles is weer normaal dankzij uw advies.
Vergeet in dit geval niet het onderwerp af te sluiten door het beste antwoord te selecteren.
Bedankt.