Hallo
Enige tijd geleden heb ik uit een multibody mechanicalwelding .prt een aantal zeer vergelijkbare onderdelen afgeleid in verschillende bestanden die met elkaar verbonden zijn gebleven.
Het probleem van vandaag, afgezien van het lokaliseren van het bron-multibody-bestand, kan ik geen manier vinden om te weten aan welk lichaam mijn afgeleide deel precies is gekoppeld.
Is hier een truc voor?
Bedankt
Hallo;
Als het externe referenties zijn, zijn er verschillende mogelijkheden:
https://help.solidworks.com/2020/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_OPTIONS_EXTERNAL_REFS.htm?id=be820fa28af941ddbe8db5fb31c9a249#Pg0
Of doe een bestand/open (maar open het niet) en klik op " Referenties in plaats daarvan " en je zou de naam en locatie van alle documenten met betrekking tot dat onderdeel moeten krijgen.
Bedankt
Om het OK-bestand te vinden,
Maar om de brontekst te vinden in dit bestand dat er 40 heeft, ...
Persoonlijk, afgezien van het stuk voor stuk maken van een gat, zelfs als dat betekent dat je het meteen daarna moet wissen
en kijken of het lichaam van mijn afgeleide deel volgt, ik heb momenteel geen andere manier
Goedenavond
Hallo.
EPDM-gebruiksscenario's of EPDM-schakelvoorbereidingstools (die assemblages/onderdelen/MEP's scannen om hun onderdeelnummers te zien en te zien of deze kapot zijn) zouden een oplossing voor uw probleem zijn
Na verloop van tijd stel ik een oplossing voor:
Gebruik de functie " Lichamen opslaan" in plaats van " invoegen in een nieuwe kamer "
Deze functie heeft alle voordelen:
- Behoudt de links
-maakt een terugkeer naar het verleden mogelijk
-traceer de bronbody
-stelt u in staat om te jongleren met aangepaste of mechanische eigenschappen
-stelt voor om een aparte assemblage te maken
-…
Bedankt voor de voorstellen
Bedankt voor de feedback en vergeet niet het onderwerp te sluiten door het beste antwoord te selecteren (waarschijnlijk van jou!)