Duplicaten zoeken

Hallo

Heeft u een techniek om alle duplicaten (of meer) van een onderdeel/assemblage op sw te vinden?

Ik herinnerde me dat het bestond op SW. maar ik kan het niet vinden.

In feite zou ik een logbestand nodig hebben met alle identieke bestanden en hun locatie.

Dan moet ik uitzoeken welk apparaat naar welk bestand verwijst...

Om het probleem uit te leggen, werd op elk apparaat een pack & go gemaakt zonder hernoeming, maar met aanpassingen die willekeurig verwezen naar de productieonderdelen of naar de onderdelen van de pack & go.

Ik weet niet hoe het zit met de tool, maar in het verleden had ik geprobeerd om een macro te ontwikkelen met behulp van het als een [tool >> vergelijken] het was te lang de berekeningen, dus ik gaf op, dit is de tool die je misschien zoekt,

Hallo
Ik weet niet of het je kan helpen, maar in myCADtools kun je met de FindDocument-tool een database scannen en dubbele namen in je database vinden:

[Analyse](Link naar hulp)

Philippe

Dank u voor uw hulp.
Ik heb de finedocument tool gelanceerd. Ik zie wel wat hij bedenkt als hij klaar is...

Hallo

Ik heb een Excel-bestand met een macro die dit doet en een tabblad maakt met de gevonden bestanden en waar ze zijn.
2.zip Bestanden zoeken (22 bytes)

Hallo
Ik heb je Excel-bestand niet getest ac_cobra. Ik had Findocument al eerder opgestart en uiteindelijk bracht het de lijst met dubbele bestanden (of meer) en hun locatie naar voren.
Dank u voor uw hulp.

1 like