Het vinden van de inboorlingen

Hallo allemaal,

Ik werk in een ontwerpbureau voor de firma WIMOVE (wij doen domotica, kijk www.wimove.fr op onze website).

Ik zou graag een jonge "padawan" van een technische school of een BTS in stage willen hebben.

Mijn vraag, ik zou graag willen weten, als het werkt onder een andere software dan wij (Inventor 2014), kan ik dan een tekening EN de bijbehorende native herstellen?
Alsof hij met Solidwork werkt, maakt hij met deze tekening een kubus. Als hij ze opslaat in .step (voor de kubus) en DXF of DWG (voor zijn tekening), kan ik dan de link leggen tussen het plan en de kamer? (om wijzigingen aan te brengen).

Bij voorbaat dank.

PM 

Hallo

STEP- of DXF-bestanden zijn neutrale uitwisselingsformaten. Ze zijn dus autonoom en niet associatief met het native bestand (3D of plan).

Deze oplossing werkt niet om te herstellen van de native van een andere software onder uitvinder. Hiervoor moet je eerder proberen een conversiesoftware te vinden. Maar je kunt niet per se elk formaat in een ander veranderen en meestal loont het. het is zelfs niet zeker dat het de link tussen 3D en 2D behoudt.

1 like
Hallo, ik denk niet dat het mogelijk is om de 2 te herstellen. De enige oplossing die ik zie is DXF of DWG 3D, zie hier: http://www.mycadblog.fr/transformer-fichier-solidworks-en-dwg-ou-dxf-3d/ Vervolgens kunt u in DraftSight werkbladen maken om te tekenen: u haalt alle informatie op in Inventor.

ok, dat ga ik testen!

Bedankt

Hallo via deze link van de Datakit converter log Ik denk dat er een walkthrough een proberen is mogelijk voor dit contact @ Felix lid van lynkoa

Er zijn ook betaalde opties waarbij je de creatiebomen kunt overnemen

Zie: http://www.datakit.com/fr/product_search.php

@+ ;-))

Hartelijk dank voor uw antwoorden.

Zodat ik weet waar ik aan toe ben als ik een stagiaire heb.

Veel succes en nogmaals bedankt.

Ik hou van het motoriseringssysteem dat je maakt

1 like

Ik hou van de motoriseringssystemen die je maakt

1 like