Het vinden van de eigenschappen van een onderdeel in een multibody

nou, ik heb nog wat marge lol

2 likes

:D Iedereen heeft immers zijn eigen evolutie, maak je geen zorgen, het is al een heel goed begin!

2 likes

Hier is het, bart, ik heb de multi corp opnieuw gedaan dan met de plaatwerkmodule (nou ja, denk ik), maar ik heb nog steeds niet dezelfde opties, snuift

1 like

CI bevestigt de multibody

gids.sldprt
1 like

@ Syltab  je bent in goede handen bij @ Bart

maar zonder de souk te willen verneuken

Waarom doe je het niet via een profielbibliotheek?

En de monteur last zoals hij is ontworpen

om een stuklijst te verkrijgen die standhoudt

Dit betekent dat we een profiel aanmaken, we maken onze bibliotheek en deze gepersonaliseerde referenties

Bekijk deze video

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZedPlephfZ4

@+ ;-))

1 like

Goedenavond GT 22

Bedankt voor de video,

Het probleem is dat ik de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen in de gemaakte multibody niet kan vinden en bovendien vind ik niet dezelfde opties als bart als je de body's registreert, deze multibody is alleen gemaakt van 3 mm plaat, dat kan ik niet doen met de gelaste constructiemodule, Ik ben geen expert.

1 like

Ja Gt22, voor zover ik het begrijp, zijn de onderdelen niet mechanisch lassen (buis of profiel etc.), het is gebogen plaatwerk, dat dus uitvouwbaar moet zijn enz...

1 like

Je zag Bart, ik heb de module voor meerdere korpsen in plaatwerk opnieuw gedaan, maar nog steeds niet dezelfde opties om te controleren als jij, ik heb het misschien verkeerd gedaan

2 likes

Als ik een export doe, heb je gelijk, de doos is er niet... Daar ga ik mee aan de slag.

Aan de andere kant, als ik een van de verkregen onderdelen omzet in plaatwerk, krijg ik dit

Wat is jouw versie van Solidworks?

sans_titre.png
2 likes

Ik denk dat de manier waarop ik de multibody bouw, die niet goed is

1 like

SW 2014 sp4

1 like

En zonder de symmetrie, hoe ziet het eruit?

2 likes

Ik kijk

2 likes

Ik heb het net geprobeerd, het werkt ook niet...

gids-1.sldprt
3 likes

Ik ben ook werkzaam in het buigen van plaatwerk.

Ik heb altijd problemen als ik multi-body plaatwerk doe.

Als ik ze moet maken, regel ik dat ik mijn stukken een voor een maak,

dan zet ik ze in elkaar met "maak een nieuwe assemblage",

en dan creëer ik ofwel de verwijdering van materiaal stuk voor stuk door ze in de assemblage te bewerken,

of ik voer de extrusie direct in de assemblage uit door "de functie naar de onderdelen te propageren"

Ik hoop dat ik duidelijk was... gezien de tijd^^

sans_titre2.png
3 likes

het werkt niet, nee aan mijn kant, ik dank je, ik laat je slapen,

Voor mij zal het hetzelfde zijn, ik zal er morgen naar kijken

Bedankt voor je geduld

2 likes

We zullen het morgen met een uitgerust hoofd zien;)

Goedenacht!

3 likes

Goedenacht

2 likes

Zie daarnaast deze links

http://forum.solidagora.com/liste-propriete-pieces-soudees-mecano-texte-txt-solidworks-t2533.html

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rU6uZNHXG98 

@+ ;-))

1 like

hallo GT22

bedankt voor de links, maar dat is niet wat ik zoek

Ik ben op zoek naar de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen wanneer ik de lichamen opsla om ze te vinden wanneer ik het opgeslagen onderdeel open.

Ik eindig met een "zogenaamd standaard" volumelichaam, met de aangepaste eigenschappen van de multi-lichaam, en niet met de eigenschappen van het onderdeel

Heeft u een oplossing?

Bedankt

1 like