Het vinden van de eigenschappen van een onderdeel in een multibody

@syltab, jij emm..., we zouden niet antwoorden!! :)

2 likes

Daar zijn we hier voor ;) =)

2 likes

@Benoit,

Ik registreer de onderdelen extern omdat ik ze voor andere klanten gebruik, dus ik wil graag de eigenschappen van deze onderdelen vinden

2 likes

:/

Nou, wat ik niet echt zie, is waarom je je debieten in de "context" van een kamer tekent.

Laat het me uitleggen: meestal, als ik elementen heb die ik wil hergebruiken, maak ik ze stukken op zich, met hun eigen constructieboom.

Laat me een voorbeeld nemen: je hebt een U-vormige rail en gebogen vellen toegevoegd om hem op de grond te splijten.

Ik zal een sldprt, gevouwen deeg, maken met zijn plan. Dit stuk kan elders worden hergebruikt zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over afstamming.

Dus als ik mijn rail maak, specifiek voor een klant, maak ik mijn U-rail van gebogen plaatwerk, dan plaats ik mijn soldeerpasta (Insertion/Part).

Volg je mij?

3 likes

als uw onderdelen onderdelen zijn die op meerdere plaatsen moeten worden gebruikt

Waarom maakt u geen modellen en slaat u ze op in een aangepaste bibliotheek?

Hiermee kunt u uw stuk(ken) uit uw bibliotheek(en) halen

wie zij/s/zullen al deze instellingen en kenmerken van zichzelf hebben

Het is dan voldoende om indien nodig families van onderdelen te maken

en om ze indien nodig bij elke nieuwe configuratie aan te vullen

@+ ;-))

2 likes

Ja, natuurlijk zou de logica zijn om ze stuk voor stuk te tekenen en ze in elkaar te zetten om daarna de montage te maken.

Ik heb het al eerder gezegd, het lijkt mij...

3 likes

Mea Culpa @Bart, ik heb de 6 pagina's niet herlezen voordat ik :D

3 likes

Ik begrijp het, ik ga nu proberen een bibliotheek te maken.

Hiermee wordt het probleem van eigenschappen op multi-body plaatwerk omzeild

2 likes

Persoonlijk zou ik liever gaan voor een assemblage van meerdere plaatwerkdelen.

Het zou logischer en eenvoudiger zijn als er achteraf een aanpassing komt.

3 likes

+1 met @Bart, als deze carrosserieën herbruikbaar zijn voor andere klanten, moet er een bibliotheek worden aangemaakt en moeten de mechanisch gelaste samenstellingen worden verwerkt.

2 likes

Dank u allen,

Ik begreep nu hoe ik verder moest gaan, het is maar een truc om het probleem te omzeilen, maar ik zal eraan voldoen.

Fijne dag allemaal.

1 like

@ syltab zet een resolutie op het meest relevante antwoord

@+ ;-))

Naar de follow-up,

Zoals ik heb ingevuld indicaties in de eigenschappen van de onderdelen van de multibody (Materiaal vlaknummer, etc.), Wanneer ik de tekening van de multibody maak door de lichamen voor elk onderdeel te selecteren, zou ik deze eigenschappen graag in de cartridge willen vinden, en niet de eigenschappen van de multibody, is het mogelijk?