Hallo
Ik heb een probleem met de combinatie van weergave bijsnijden en weergave van een andere positie.
Iedereen kent het bijsnijden van de weergave, voor de weergave van een andere positie kunt u 2 (of meer) configuraties van een set op dezelfde weergave plaatsen. De configuratie die voor de basisweergave wordt gebruikt, wordt weergegeven als een sterke lijn, de andere configuraties worden weergegeven als dunne gemengde lijnen.
Persoonlijk heb ik 2 toepassingen: ofwel om de verschillende posities van een mechanisme te laten verschijnen, ofwel om een omgeving te laten verschijnen.
Mijn probleem is dat bijsnijden goed werkt op de basisweergave, maar niet op weergaven vanuit een andere positie.
Het lijkt voor mij te werken (SW2018 SP5)
Afbeelding voor bijsnijden:

Na het trimmen:

De gestippelde weergave is ook goed bijgesneden.
Kan een versie-optie of bug zijn.
Ik heb er niet veel aan ;-)
Op dit project ben ik met SW2017SP5, maar ik herinner me dat ik het probleem had met andere oudere versies. het is misschien opgelost met de versie van 2018...
1 like
Heb je geprobeerd een ticket naar de hotline te maken, ze zullen je vertellen of het een bekende bug is of niet of dat het een optie is die is uitgeschakeld.
Omdat ik zo keek, maar geen optie die naar mijn mening deze functie wel of niet kon activeren, neig ik meer naar een bug.
1 like
Dat is wat ik voelde.
Ik zal het ticket proberen, gezien je 1e antwoord, ik denk dat ik hun antwoord weet.
1 like