Hallo
Ik heb een onderdeel gemaakt met de Symmetrie functie op SW, dus ik heb twee symmetrische en gekoppelde delen, so far so good.
Ik hoef slechts één van de twee stukken te veranderen en ik wil de link tussen de twee verbreken.
Ik heb niet gevonden hoe ik het moet doen, als je me de oplossing kunt vertellen.... Ik ben een nemer.
Bij voorbaat dank
Hallo
Hier is het antwoord: http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/sldworks/t_Mirror_Part.htm
Kijk naar punt 4
1 like
Wanneer u zich in de sym-kamer bevindt, klikt u met de rechtermuisknop op de symmetrische functie en gaat u vervolgens naar de lijst met externe referenties en klikt u vervolgens op alles verbreken en dat is alles. Ik ben een bestand aan het maken om je te laten zien.
rompre_relation_dune_symetrie_de_piece_dans_solidworks.docx
3 likes
Dat is waar @ac 427 cobra om draait
1 like
Hallo
Bedankt voor dit snelle en nauwkeurige antwoord, maar ik heb de regel 'lijst externe verwijzingen' niet als ik met de rechtermuisknop klik .
doc1.docx
Hallo
Dat komt omdat je een lichaamssymmetrie in de kamer hebt gemaakt en een deel symmetrie. Wat is uw behoefte??? Als u gaten wilt verwijderen, kunt u de functie voor het verwijderen van de gaten gebruiken en de binnenkant van de gaten selecteren en verwijderen en de gaten opvullen aanvinken.
Ik heb alleen een opstelling nodig met het rechterstuk, een andere met het linkerstuk en een derde opstelling met beide stukken.
Als ik het brongedeelte in een van de configuraties schrap, verdwijnt ook de symmetrie.
Bedankt

Verwijder in dit geval de body en niet het onderdeel in de volume body klik moet en eff/supp de body en hetzelfde voor de andere configuratie
Vervolgens zet je in je configuratie de functie voor het wissen van het lichaam in de verwijderde staat of niet, afhankelijk van wat je wilt, zoals op de bijgevoegde afbeelding
1 like
Met dank aan ac cobra 427 voor de verschillende antwoorden en dank aan sbadenis voor de oplossing.
Vergeet niet om sbadenis te valideren als het beste antwoord door op de link van zijn antwoord te klikken ...