Hallo, ik had niet zo lang geleden een soortgelijke vraag gesteld, het ging over het maken van een isometrische kompasroos. @Benoit had voorgesteld dat ik een 3D-kompasroos zou maken om deze daarna in mijn Europarlementariërs in te voegen. Het probleem is dat het uiteindelijk niet bij mij of mijn baas past, we zouden graag een heel eenvoudige roos willen maken, samengesteld uit draadvormige pijlen, dus ik heb er een getekend in schets op een van mijn Europarlementariërs en ik zou er graag een schetsblok van willen maken.
Mijn probleem is dat ik er een blok van kan maken, maar de arcering die ik eraan heb toegevoegd, verschuift elke keer dat ik het blok maak, ik kan ze niet op hun plaats laten blijven...
Als iemand een oplossing heeft?
CF-afbeelding: links de vereenvoudigde windroos die ik heb getekend, rechts de arcering die verschuift telkens als ik mijn blok maak
@Aurélien, dat is precies wat ik zou willen doen voor mijn kompasroos, het probleem is dat om dit symbool snel te vinden, ik het in een blok moet veranderen en als ik er een blok van probeer te maken, verschuift mijn arcering elke keer :-(
@gt22, ja, ik ben het ermee eens dat een windroos normaal gesproken niet in ISO is, vooral niet in mecha ...
Maar hier, voor een DOE, heb ik netwerken getekend in iso en de klant wil een kompasroos in iso zodat het zinvoller is voor onderhoud en probleemoplossers die in de toekomst naar hun huizen zullen gaan...
@gt22, ik begreep uw voorstel om mijn kompasroos op mijn vergadering te zetten niet helemaal. Als ik hem alleen op mijn vergadering zet, zien we alleen een gebouw met een windroos. Aangezien ik elk as-built-netwerk heb geïsoleerd op Europarlementariërs (ik heb ze nodig voor SAT-protocollen) en ik elk netwerk zo heb georiënteerd dat we alle elementen kunnen zien waaruit ze bestaan, moet ik op elk netwerk een kompasroos plaatsen.