Ik heb een deel met meerdere lichamen in een onderdeel ingevoegd en ik kon slechts één lichaam verplaatsen, waarbij ik DIT lichaam goed selecteerde en niet de hele importfunctie. Is dit de verklaring? De functie "Body-Move/Copierx" bevindt zich ruim na de insteekfunctie en niet erin.
Om uit deze sleur te komen, maakt u een cirkelvormige herhaling van het "deksel" -lichaam en verwijdert (functie) u het originele lichaam (door de map van de volumelichamen).
Het grappigste is dat met de oplossing van Benoit: het dupliceerde alleen het deksel, ook al blijft het na het verwijderen van het gesloten deksel een geest. Geest die alleen in 3D verschijnt en niet in MEP!
Ik ben dit onderwerp aan het opgraven omdat ik precies hetzelfde probleem heb met mijn versie van solidworks 2014 sp1 ... terwijl alles heel goed ging onder SW 2013 sp5.
Heeft u een oplossing voor te stellen (bepaalde parameter om op te lossen) of is het echt een bug?
Al 2 jaar ben ik niet meer teruggekomen en ben ik tevreden met de oplossing van Benoit.
Als we de draad herlezen, zien we dat er in de overgang van 2013-2014 iets is: Benoit doet zijn tests met SW2013 en het werkt correct, met SW2014 heb ik het probleem.