Tekst roteren in Solidworks Sketching

Hallo hallo.

Een heel erg domme vraag, maar wel een die mijn leven op dit moment erg stoort.

Hoe oriënteer je een tekst in een schets voor extrussie?

Ik wil mijn tekst (zie afbeelding) ongeveer 125° draaien. En ik zie helemaal niet in hoe ik dat moet doen

texte_esquisse.jpg
Hallo, u moet een lijn tekenen en deze regel selecteren om de tekst te plaatsen tijdens het bewerken (het eerste vak in de vastgoedbeheerder bij het bewerken van de tekst).
3 likes

Hallo

Teken in de schets een constructielijn onder de gewenste hoek en bewerk de tekst (door erop te dubbelklikken). Selecteer de lijn en uw tekst komt erop terecht.

3 likes

Haaaan, maar het is ook zo simpel. Ik was weg met de rotatie van de rechtermuisknop ... Maar het werkt niet geweldig (of zelfs helemaal niet!)

Nou, ik ga terug om me te verstoppen in mijn taverne, bedekt met schaamte.

Heel erg bedankt jongens

3 likes

En waarom niet mijn antwoord dat ik al eerder had gepost?

.PL, heb ik de indruk dat u het heeft over de keuze van het beste antwoord? Aangezien het niet in uw tekst staat, giss ik er alleen maar naar.

Dus ik zou je antwoorden dat het niet is omdat een antwoord de 1e wordt gesteld, dat het noodzakelijkerwijs het duidelijkst is. Als ik je bedank voor het antwoord dat je hebt geformuleerd, heeft Benoit.LF's me het meest geholpen bij het oplossen van mijn probleem (goede beschrijving van de uit te voeren acties, coherente chronologie, enz.)

Ik weet dat je twee antwoorden vergelijkbaar zijn en dat het allemaal gewoon een kwestie van gevoelens is. Het is zonde om niet aan iedereen een "beter antwoord" te kunnen geven en helaas moeten we een keuze maken.

Hoe dan ook, ik weet zeker dat je hier niet komt om voor punten te racen. Maar alleen voor het plezier om deel te nemen aan een community, je kennis te brengen waar mogelijk en hulp te vragen aan gebruikers wanneer je problemen ondervindt.

2 likes