Hallo, ik zou graag, als onderdeel van mijn teminal-project, een wrijvingswiel willen maken om een pingpongbal te gooien. Heeft iemand een idee hoe het moet.
N.B.: Ik ben op solidworks 2015 en hier is een overzicht van wat ik tot nu toe heb:
Hallo, ik zou graag, als onderdeel van mijn teminal-project, een wrijvingswiel willen maken om een pingpongbal te gooien. Heeft iemand een idee hoe het moet.
N.B.: Ik ben op solidworks 2015 en hier is een overzicht van wat ik tot nu toe heb:
Het is goed, maar bij uw boom van schepping kunnen we niets zien
@+
Je moet de rechterknop doen, de afbeelding opslaan als.
Een persluchtsysteem zou beter zijn...
Anders is Google je vriend in 2 seconden, ik vond minstens 4-5 links, hier zijn er 2
http://cats92.free.fr/ROBOTS/Perfectionnement/plusLanceurBalles.htm
https://www.youtube.com/watch?v=6QpUVFGGTqU
Om de afbeelding te zien, moet u deze opslaan.
Anders, sbadenis, word ik gevraagd om een solidworks-simulatie...
Hallo
Nogal minimalistisch als studie, doet het me denken aan een bericht dat ik niet zo lang geleden plaatste.
Afhankelijk van wat ik zie, gaat de bal overal heen.
Een idee:
Een buis om de bal te geleiden
Een buispunt 2/3 open om de opening naar boven of naar beneden te oriënteren.
Een verfroller van het type schuimroller aan de boven- (of onderkant) aangedreven door een motor.
En dat is alles, door de snelheid van de motor te veranderen, verander je de snelheid, en door de schuimroller eronder of erboven te plaatsen, verander je het effect.
Voor bullet info = Ø40mm
Sb
Ik heb enkele wijzigingen aangebracht, maar ik begrijp niet welke beperkingen ik moet opleggen...
Ik heb wat nieuws: ik heb een wiel en een arm toegevoegd om mijn zuiger te bewegen, maar mtn ik probeer het te animeren met een bewegingsstudie. Alleen, als ik mijn zuiger probeer te bewegen zodat hij de bal duwt, is het alsof hij hem raakt, en hij blijft niet tot het einde vastzitten...
Ik begrijp niet waarom met de animatie, zelfs als ik contact maak tussen mijn zuiger en mijn kogel, de zuiger doorgaat ...
Hallo
Waar sta je met je project?
Is het je gelukt?
@+
Nee, niets nieuws, ik zal proberen te zien wat ik kan doen