Hallo
Ik heb een 3D-scan van een spatbord in STL-formaat en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om deze te "converteren" naar een onderdeel dat aanpasbaar zou zijn op solidworks.
Bij voorbaat dank.
Hallo
Ik heb een 3D-scan van een spatbord in STL-formaat en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om deze te "converteren" naar een onderdeel dat aanpasbaar zou zijn op solidworks.
Bij voorbaat dank.
in theorie JA
met STL bevestigd
Het zou eenvoudiger zijn voor een + relevant antwoord
@+
Net als gt22 is het mogelijk dat als u uw bestand deelt, we ernaar kunnen kijken.
Hier is het toneelstuk
En als het je lukt om het te converteren, vertel me dan het proces
Na verschillende tests is het motorspatbord niet aanpasbaar omdat het alleen in grafische versie opent. DSL (Zomertijd)
Hallo
Geen goed moment om ernaar te kijken, maar hier is het deel.
Moge de kracht met je zijn.
Hallo
Ik gebruik grafische bestanden als basis voor onze modellering van complexe onderdelen (geen parametrisering zoeken op geparametriseerde vergelijking met behulp van de berekeningstafel).
De oplossing voor je probleem bestaat, maar je hebt veel rekenkracht nodig.
Het principe is om uw grafische lichaam (STL-bron van uw scan) te converteren
Gebruik de SOLIDWORKS SLICING functie.
Genereer uw verschillende envelopsecties van uw sjabloon.
Creëer een oppervlak dat wordt gegenereerd door uw verschillende vlakken en de geleidingscurve(s). Dat is het! Fijn weekend voor jou.
Spectrum.
Methode om te volgen op deze link
https://www.youtube.com/watch?v=JQYGFflycvg&ab_channel=Cimquest
Hallo
Eenvoudiger, een alternatieve oplossing is om uw STL grafisch blok in te stellen zodra het wordt geopend voor importeren.
Als optie kunt u kiezen voor een volumebody.
Controleer de opties voor het gaaslichaam niet.
Alle Solidworks-functies worden ingeschakeld.
Goed gedaan
Spectrum
Hallo
Ja, de grootte wordt beperkt door het SOLIDWORKS-programma, uw bestand moet stroomopwaarts worden verwerkt door https://www.meshmixer.com/download.html
100 MB om te downloaden is gratis.
Dan kun je aan je stuk werken.
Vriendelijke groeten.
Spectrum
Hallo
Met je grootte van 200 MB heeft meshmixer het moeilijk, aan de andere kant krijg je met simplify3D een resultaat.
Probeer 1 keer het aantal driehoeken sterk te verminderen............... 450 KB (200 MB)
Importeren in SOLIDWORKS Met de selectie van de dichtheidscarrosserie verkrijgt het proces 232 oppervlaktelichamen en 160 volumelichamen.
Ik weet niet wat de maximale grootte van de import is, je moet te werk gaan door een dichotomie of geluk hebben.
Bestand bijlage.
Succes!