Hoi allemaal
Heeft iemand een 3D-bibliotheek met smeedelementen van Schuut / Grande Forge, ik heb er een in 2D kunnen vinden, maar het helpt me niet zo veel.
Met vriendelijke groet
Hoi allemaal
Heeft iemand een 3D-bibliotheek met smeedelementen van Schuut / Grande Forge, ik heb er een in 2D kunnen vinden, maar het helpt me niet zo veel.
Met vriendelijke groet
Hallo
Als je de elementen van hen koopt, moet je het ze misschien gewoon vragen, ik zie dat ze in 3D tekenen, het is niet nodig om het werk opnieuw te doen als het al klaar is!
Ik heb ze al gevraagd, voor 2D geen probleem, maar ze weigeren 3D te leveren voor het risico van kopieën.
Als u wilt kopiëren, hoeft u alleen maar een exemplaar te kopen en te scannen of de offertes te maken. Aan de andere kant vergemakkelijkt een 3D-bestand het studiewerk en verhoogt daardoor het verkoopvolume. Je moet ze dit argument geven en ze eventueel vragen om een iets vereenvoudigde 3D (algemene vorm)
Als je de 2 D al hebt met dimensie en meerdere weergaven
je moet de 3D doen, het is niet erg ingewikkeld
Het is waar dat het, afhankelijk van het patroon en de vorm, enige tijd kan duren
laat een voorbeeld zien van wat je in 3D zou willen
@+
Ik heb een aantal modellen die gemakkelijk te reproduceren zijn vanuit 2D, vooral met schetsafbeeldingen.
Maar voor sommige staven, zoals de bijgevoegde, is het praktisch onmogelijk.
Dank u voor uw antwoorden
Niet eenvoudig maar niet onmogelijk
@+
bijvoorbeeld om te optimaliseren, maar het begint te doen
Het is duidelijk dat er tijd aan wordt besteed
@+ ;-)
Zoals gt22 zegt, is het niet onmogelijk. En je krijgt niets voor niets. Het echte ding om te weten is waarom je 3D-bestanden wilt: visueel? Van de vergadering? Het kan zijn dat u niet de exacte weergave nodig heeft, maar alleen de algemene afmetingen. Bij ons hebben de onderdelen die we ontwerpen en verkopen een "klant"-configuratie waarbij we komen om de buitenste envelop te houden en vals te spelen met de geometrie die we niet willen onthullen en die onder patent vallen. Maar we kunnen nog steeds een 3D-bestand naar de klant sturen, waardoor het veel professioneler wordt en er steeds meer vraag naar is!
Dank u voor uw antwoorden,
Het is vooral visueel om klanten een realistische weergave op hun gevels te bieden.
Maar ja Yohan5555, ik vroeg ze als een envelop, maar het is niet hun beleid blijkbaar.
Het is waar dat dit een reëel argument is
en aanzienlijke hulp bij de verkoop
Dus ja, het is mogelijk, maar het is niet gratis
Om te weten of het de investering waard is????
@+