Ik heb een terugkerend probleem dat mijn tijd verspilt.
Ik heb verschillende lagen gemaakt met verschillende kleuren voor de assen van centreren, annotatie, bubbel enz... In de eigenschappen van mijn tekening heb ik de lagen toegewezen met het type notitie dat ik wil. Alleen wat er ook gebeurt, het is de actieve laag die voorrang heeft en dus of ik nu een bubbel, notitie, dimensie of tabel maak, alles is in de stijl van de actieve laag.
Een tip vrienden?
Hallo
Is de "actieve" laag in je document template natuurlijk "Volgens norm"?

Zo niet, sla dan je documentsjabloon opnieuw op na het activeren van deze "Standaard" "laag".
Meer info over http://www.lynkoa.com/forum/3d/quoi-correspond-selon-la-norme-dans-les-calques-sw
Vriendelijke groeten
2 likes
Bedankt, ik wist niet dat je "volgens de norm" moest opschieten.
Kleine nevenvraag : Ik wil een laag toewijzen aan mijn tabel met "gelaste onderdelenlijst", maar het is de enige die niet in de tabellen met aangepaste eigenschappen van het document staat.
Ik heb het niet gecontroleerd, maar het zou niet Tabellen/Lassen zijn in de eigenschappen van het document en zo ja, dan is de laagaanpassing mogelijk:

Vriendelijke groeten
2 likes
Fout van mijn kant, de soldeertafel is niet die van de lijst met gelaste onderdelen en ik kan inderdaad niet vinden hoe ik de tabel van de lijst met gelaste onderdelen standaard in een laag moet plaatsen, de keuze van de laag kan worden gemaakt bij het invoegen van deze tabel op het plan.
1 like