Als je het onderdeel al hebt gemaakt, hoef je er alleen maar een plaatwerkonderdeel van te maken door een bocht in te voegen met de straal van de buis en de K-factor van 0,5. Er is de functie "ingestoken vouw". Ik heb een stuk toegevoegd in SW 2012
Ik kom aan bij de pyjama, daar ga ik eten maar als je het goed vindt, leg ik uit hoe ik het vanmiddag heb gedaan... (het is parasolid omdat ik in SW 2015 ben...)
Ik weet niet of je het tegen mij hebt of tegen gt22, maar ik zit inderdaad in het plaatwerk. Aan de andere kant weet ik niet zo veel van autorijden, als ik het thuis zou moeten doen, zou het zijn zoals gt22 in opeenvolgende vouwen liet zien... Sorry.
Als je 2015 hebt, voeg ik het bestand aan je toe en kun je vergelijken.
Ik had een fout kunnen maken in sommige functies, ik deed het snel... Het kan zijn omdat ik de extrusies heb veranderd in "normaal" op het gezicht. Maar ik zag ook dat niet alle schetsen volledig beperkt zijn, dus het had ook kunnen bewegen...
Heb je naar mijn bijlage kunnen kijken om erachter te komen waar de knoedel was... Ik gebruik SW pas 2 weken... en dus kan ik mijn gebogen plaatwerk niet uitvouwen...
Het origineel in het groen, het mijne in het roze en de gt22 in het blauw. Het is vrijwel hetzelfde, het is alleen dat van gt22 heeft een grotere breedte en daarom wordt het defect dat het eivormige deel uitgevouwen maakt er meer op geaccentueerd. Maar beide zijn naar mijn mening oke.
Anders kwam het probleem voort uit het feit dat vaste stof het vaste vlak niet kan herkennen bij het uitvouwen (normaal, er was geen plat oppervlak).
Ik denk dat ik het daar over had toen ik zei dat hij geen vast gezicht kon vinden om het uit te vouwen.
Bewerk de uitgeklapte functie, effen vereist een referentievlak om uit te vouwen, er is onmogelijk om er een op uw deel te selecteren, dus onmogelijk om uit te vouwen...