Rozpaczam nad zrobieniem następującej rzeczy, wzmocnionego siodła, które otacza ścieg na skuwce pod SW 2014
Zobacz zdjęcie
Jeśli ktoś ma pomysł... Zainteresowanie polega na tym, aby to wzmocnione siodło było płaskie, a następnie wycięte płomieniowo w blasze i zwinięte do końca.
Jeśli część została już utworzona, wystarczy przekształcić ją w część arkusza blachy, wstawiając zagięcie o promieniu rury i współczynniku K równym 0,5. Dostępna jest funkcja "wstawionego składania". Dodałem kawałek w SW 2012
Przyjeżdżam do piżamy, tam mam zamiar zjeść, ale jeśli nie masz nic przeciwko, wyjaśnię, jak to zrobiłem dziś po południu... (jest parasolidny, ponieważ jestem w SW 2015...)
Nie wiem, czy mówisz do mnie, czy do gt22, ale ja rzeczywiście zajmuję się blacharstwem. Z drugiej strony nie znam się za bardzo na jeździe, gdybym miał to robić w domu to byłoby jak gt22 pokazywane w kolejnych składach... Przepraszam.
Jeśli masz rok 2015 załączam Ci plik i możesz porównać.
Mogłem się pomylić w niektórych funkcjach, zrobiłem to szybko... Może to być spowodowane tym, że zmieniłem profile na "normalne" na twarzy. Ale zauważyłem też, że nie wszystkie szkice są całkowicie ograniczone, więc to też mogło się przesunąć...
Czy byłeś w stanie zajrzeć do mojego załącznika, aby dowiedzieć się, gdzie jest pieróg... Używam SW dopiero od 2 tygodni... i tak nie mogę rozłożyć mojej zakrzywionej blachy...
Oryginał w kolorze zielonym, mój w różowym, a gt22 w niebieskim. To mniej więcej to samo, tyle że gt22 ma większą szerokość i dlatego wada, która sprawia, że część w kształcie jajka jest na niej bardziej zaakcentowana. Ale moim zdaniem oba są w porządku.
W przeciwnym razie problem wynikał z faktu, że bryła nie rozpoznaje nieruchomej powierzchni podczas rozkładania (normalne, nie było płaskiej powierzchni).
Myślę, że to właśnie miałem na myśli, kiedy powiedziałem, że nie mógł znaleźć stałej twarzy, aby to rozłożyć.