Borstelen Sense Plaatwerk

Hallo

Ik wil graag een borstelrichting integreren in mijn plaatwerkonderdeel, zodat wanneer ik de dxf-plannen van mijn onderdelen eruit haal, ze ze in de juiste richting zetten voor lasersnijden. Ik zag hem laatst bij toeval, maar kon hem niet meer vinden.

Bedankt

Hallo

Ik heb eerder de indruk dat het een functie is van de nesting and cutting optimization software (dus extern aan SW) waarin je de nesting regels specificeert.

Maar ik kan het mis hebben, want mijn leveranciers doen het knippen met hun nesting-software, die niet altijd hetzelfde is van de ene leverancier naar de andere. Ik geef alleen de oriëntatierichting van de vezel (richting van lamineren) op die ik wil.

Vriendelijke groeten

2 likes

Persoonlijk, als ik deze informatie moet aangeven, plaats ik gewoon een briefje of een blok (afhankelijk van de klant of de stemming van de dag (zelf variërend met de temperatuur)).

5 likes

Ook ik, toen ik het moest specificeren, heb ik gewoon een pijl met "borstelrichting" geplaatst.

Voor zover ik weet staat SolidWorks niet toe dat dit via een functie wordt gedaan.

4 likes

we tekenen een B in materiaalverwijdering, die we na de uitgevouwen toestandsfunctie plaatsen.

(tot slot slepen we de functie via de ;) bibliotheek)

Als de B duidelijk leesbaar is, komt dat omdat het de rechterkant is.

Geoffrey, het onderwerp gaat meer over het gevoel van borstelen dan over het gezicht.

Hallo heren!

Ik kwam terug bij de doos die ik de andere dag had gezien!

Bij het selecteren van de uitgevouwen toestand van het stuk, is het mogelijk om het de richting van de korrel te geven!

(nou ja, inderdaad, mijn deel heeft een fout...)

1 like

We kunnen niet zo goed zien op je foto, die is vrij klein ;-)

Het kan alleen in uitgeklapte toestand, jammer!

Bedankt voor de feedback.
De site is niet ideaal voor het weergeven van afbeeldingen, dus kunt u uw screenshot aan uw bericht toevoegen?

U moet de functie van de uitvouwtoestand bewerken

2019-11-22.png
1 like

Het is beter ;-)

Aan de andere kant kan het poetsen op het scherm en op een plan worden bekeken na het bewerken van deze functie?

Ik heb alleen wat tests gedaan en helemaal niets. als iemand er ooit in slaagt om erachter te komen waar het precies voor is.

Op de 3D is niets te zien, noch op een plattegrond in uitgeklapte toestand

En zelfs bij export in dxf met plaatwerkproductie...

Ik heb de indruk dat het nutteloos is.

2019-11-22_2.png

Foto 2

2019-11-22_3.png